برگزاری نشست صمیمانه مسئولان آموزش با طلاب برنامه کوثر

photo_۲۰۲۴-۰۲-۰۷_۱۱-۳۴-۱۴

سرکار خانم غیور بابایی مدیر تحصیلات عمومی امروز با طلاب برنامه کوثر دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، در نشست صمیمانه مسئولان آموزش با طلاب برنامه کوثر، سرکار خانم غیوربابایی مدیر تحصلات عمومی، ضمن تبریک عید سعید مبعث و ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به طلاب جدید الورد، با اشاره به روایت امام موسی بن جعفر علیه السلام «أفضَل مَا یَتَقَرَّبُ بِه العَبدِ إلَی الله بَعدَ المَعرِفَهُ بِه الصَّلاه وَ بِرُّ الوالِدَینِ و تَركُ الحَسَد و العُجبُ و الفَخر؛ بهترین چیزی كه به وسیله آن بنده به خداوند تقرب می جوید، بعد از شناختن او، نماز و نیكی به پدر و مادر و ترك حسد و خودبینی و به خود بالیدن است» اظهار داشت: مطابق این حدیث شریف از طلاب برنامه کوثر انتظار بیشتری است که به محتوی این حدیث عمل کنند.

وی در ادامه به مزیت های حضور در برنامه کوثر اشاره کرد و بیان داشت: عمیق خوانی و ارائه دروس به صورت کاربردی، استفاده از محضر اساتید فرهیخته، مشارکت طلاب در برنامه های مختلف، انجام کارهای جمعی، بازیدهای علمی و شرکت در نشست و کارگاه ‌ها به صورت رایگان از دیگر مزیت های برنامه کوثر است.

 خانم غیور بابایی همچنین در ادامه گفت: در برنامه کوثر این بستر فراهم است تا کاروزی در زمینه های تبلیغی، فرهنگی و پژوهشی را شروع کنید. در صورت کسب توانمندی‌های لازم، ما  طلبه را به حوزه های مختلف برای انجام فعالیت های مرتبط معرفی می کنیم.

 در ادامه این نشست صمیمیانه که با حضور سرکار خانم رهبرپور مدیر مدرسه مؤمنات برگزار شد، مدیر تحصیلات عمومی به سوالات طلاب در مورد برخی مسائل و مشکلات آموزشی و فرهنگی پاسخ گفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱