مدیر کل امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

تأثیر اساتید حوزه بر هویت بخشی و شکوفایی استعدادهای طلاب/ تدوین و اجرای طرح ارتقای علمی اساتید

خانم رسولی 2

خانم رسولی موسوی با بیان اینکه اساتید حوزه از نظر علمی، تربیتی، هویت بخشی و شکوفایی استعدادهای طلاب رسالت سنگینی به عهده دارند، به راه اندازی شورای تخصصی طرح و برنامه اساتید اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فاطمه رسولی موسوی در نشست با اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ایام الله دهه مبارک فجر، با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه‌السلام، عنوان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حدیثی می‌فرمایند: «من دعا عَبداً مِن ضلالة الی معرفة حقٍ فَاجابَه کان له مِنَ الاجرِ کَعتقِ نسِمةٍ؛ هر فردی، انسانی را از گمراهی به معرفت حق فرا بخواند و او اجابت کند، اجری مانند آزاد کردن بنده دارد».

مدیر کل امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه با اشاره به نقش اساتید در مجموعه‌های علمی حوزوی، تصریح کرد: اساتید حوزه از نظر علمی، تربیتی، هویت بخشی و شکوفایی استعدادهای طلاب رسالت سنگینی به عهده دارند و ما قدردان زحمات آنان هستیم.

رسولی موسوی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: این اداره کل در طول سال تحصیلی و در ایام تعطیلات بین دو ترم دوره‌های دانش افزایی در حیطه‌های دانشی و مهارتی برگزار کرده است.

وی با اشاره به تدوین و اجرای طرح ارتقای علمی اساتید، افزود: ارتقای علمی اساتید می‌تواند از سطحی به سطح بالاتر و یا از درسی به درسی دیگر باشد.

مدیر کل امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: به منظور راه ارتباطی اداره کل امور اساتید با اساتید، شورای تخصصی طرح و برنامه اساتید راه اندازی شده است که از هر گروه علمی یک استاد انتخاب شده که در این شورا حضور دارد و به عنوان واسطه خیر به ارائه نظرات، طرح ها، ایده‌ها و پیشنهادات اساتید می‌پردازند.

رسولی موسوی همچنین درباره بیمه اساتید، احیای سوابق اساتید، بحث قرارداد با اساتید و غیره توضیحاتی ارائه داد و در پایان بیان داشت: ما از بیان نظرات و پیشنهادات همه اساتید در جهت پیشبرد اهداف و امور آموزشی و تربیتی مجموعه استقبال می‌کنیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱