تقدیر از کارکنان بخش خدمات جامعه الزهرا

بازدید معاون اداری مالی از بخش خدمات (3)

معاون اداری مالی در بازدید از کارگاه های بخش خدمات از کارکنان این واحد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس حسین حدادی فام در بازدید از کارگاه های نجاری، آهنگری، رنگ کاری و ساختمانی از نزدیک با فعالیت کارکنان این واحدها آشنا شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان بخش خدمات، دلسوزی، خلاقیت و نظم را از ویژگی های کارکنان این بخش برشمرد و گفت: باید برآورد دقیقی از کار همکاران این بخش به دست آوریم تا بتوانیم بر اساس آمار ثابت کنیم آورده کار این همکاران در سال برای مجموعه چقدر بوده و اگر می خواستیم این فعالیت ها و خدمات را از مراکز بیرونی تهیه یا خریداری کنیم چقدر باید هزینه می کردیم. در این صورت توجیه اقتصادی فعالیت این همکاران قابل لمس و ارائه با آمار و ارقام خواهد بود.

  مهندس حدادی فعالیت همکاران بخش خدمات را در ارتباط مستقیم با کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به طلاب و اساتید دانست و اظهار داشت: اگر تلاش های شما عزیزان نبود، بسیاری از فعالیت های اصلی این مجموعه دچار اختلال می شد از این رو ارزش کار خود را بدانید و از مشکلات و مسائل کوچک دلسرد نشوید که اجر اصلی کار شما نزد حضرت زهرا علیهاالسلام محفوظ خواهد بود.

در این بازدید مسئولان پشتیبانی و برخی کارکنان بخش خدمات ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت خود، دغدغه ها و مسائل مدنظرشان را مطرح کردند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱