مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی مطرح کرد:

نمایشگاه آفرینه، میدانی برای نمایش عملی شعار سال

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا (35)

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی گفت: در نمایشگاه آفرینه، ظرفیت‌بانوان در عرصه‌ علمی و فرهنگی، ‌در دو گرایش‌های علوم و معارف‌اسلامی‌کاربردی و مهارت‌ها و سبک زندگی، با حضور موثر حوزه آزاد و اداره آموزش‌های کوتاه مدت ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیکزاد، مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر با اشاره به این که ابتدای هر سال، رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهنمودهای ارزشمند خود، نقشه راه سالانه کشور را ترسیم می‌کنند عنوان کرد: روزهای پایانی سال، فرصتی طلایی است برای بررسی و رونمایی از پرونده‌هایی که به شوق سرافزاری و اقتدار ایران عزیز گشوده شدند و به این شعار، جامه عمل پوشاندند.

وی ادامه داد: از آنجا که ایشان مهمترین مسئله کشور را در سال جاری موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) در راستای رسالت خود در زمینه مهارت افزایی بانوان، با نگاه ترویج فرهنگ‌زیست‌درست اسلامی در تمامی بُعدها، در آستانه ورود به سومین سال فعالیت خود، فراخوان نمایشگاه آفرینه را اعلام کرد.

خانم نیکزاد اظهار داشت: این نمایشگاه با نگاه سپاس‌گزاری نسبت به توفیق خدمت‌های دو سالانه این مرکز در عرصه علوم و معارف اسلامی کابردی، فرهنگ و هنر، مهارت‌ها و سبک زندگی، خلاقیت و نوآوری و بهداشت و سلامت در دو قالب کارگاه ها و اردوهای آموزشی، فرصتی برای آشنایی عمیق‌تر با ظرفیت‌های بی‌نظیر بانوان جوان متعهد و متخصص، در راستای حمایت از تولید ملی و فرهنگ کارآفرینی، آفرینش‌های بانوان خلاق و جوان و  فرصت‌های پیش رو است.

وی با قدردانی از همراهی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی برای برپایی این نمایشگاه و ارائه فرصتی ویژه برای نمایش دستاوردهای کارآفرینی اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: هرچند نقش‌آفرینی بانوان در میدان‌ تولید و کارآفرینی برکسی پوشیده نیست؛ اما در نمایشگاه آفرینه، ظرفیت‌بانوان در عرصه‌ علمی و فرهنگی، ‌در دو گرایش‌های علوم و معارف‌اسلامی‌کاربردی و مهارت‌ها و سبک زندگی، با حضور موثر حوزه آزاد و اداره آموزش‌های کوتاه مدت ارائه می‌شود.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در پایان اشاره کرد: نمایشگاه آفرینه از 14 تا 20 اسفند ماه 1402 از ساعت 10 صبح تا 16 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه‌الزهرا (سلام الله علیها) پذیرای مشتاقان و علاقمندان است و غرفه‌هایی هم برای فروش محصولات تولیدی طلاب تعبیه شده است.

گفتنی است، خبرهای روزانه نمایشگاه و زمان‌بندی دقیق برنامه‌های مکمل در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱