با رقابت بیش از 3 هزار و 500 داوطلب؛

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در سراسر کشور برگزار شد

آزمون ورودی جامعه الزهرا 1403 (15)

آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رقابت بیش از 3 هزار و 500 داوطلب ایرانی و غیرایرانی در سطوح مختلف تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری در مراکز همه استان‌های کشور مراکز استان‌های کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز (جمعه، 18 اسفند) به صورت حضوری و همزمان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه‌های امتحانی در مراکز استان‌های کشور برگزار شد.

در این آزمون، بیش از 3 هزار و 500 داوطلب ایرانی و غیرایرانی در سطوح مختلف تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری به رقابت پرداختند.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش در سالن‌های برگزاری آزمون حضور یافتند و در جریان روند این آزمون قرار گرفتند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این بازدید و در مصاحبه با گزارشگر صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تمام مراکز استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: ما تلاش کردیم که در آزمون ورودی، اقتضائات بانوان رعایت شود، به همین خاطرو برای تسهیل گری داوطلبان، آزمون ورودی در همه مراکز استان‌ها برگزار شد.

برقعی خاطرنشان کرد: تفاوت آزمون ورودی امسال با سال‌های قبل این است که داوطلبان به صورت هدفمند برای آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: به همه داوطلبانی که در آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شرکت کردند تا برای یادگیری معارف اسلامی گام بردارند، تبریک می‌گوییم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: در این مؤسسه علمی حوزوی، مسائل خاص بانوان به صورت مسئله محور بررسی می‌شود و تلاش براین است که طلاب توانمند در عرصه‌های مختلف تربیت شوند.

برقعی تأکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی تأکید دارند، ما در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی به دنبال تربیت بانوان تمدن ساز هستیم.

وی در پایان از برگزارکنندگان آزمون ورودی در تمام حوزه‌های امتحانی قدردانی کرد.

حضور 1200 داوطلب در حوزه امتحانی جامعه الزهرا(س)

سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه آزمون ورودی جامعه الزهرا با حضور بیش از ۳۵۰۰ داوطلب در سطوح مختلف  سطح دو، سه، چهار و بازپذیری در حال برگزاری است، عنوان کرد: در این آزمون، بیش از دو هزار نفر در سطح دو، بیش از هزار و صد نفر در سطح سه ایرانی و بین الملل، 130 نفر در سطح چهار و 255 نفر در بازپذیری شرکت کردند.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: امسال سطح سه در 13 رشته تحصیلی، سطح چهار ایرانی در پنج رشته تحصیلی و سطح چهار غیرایرانی در 6 رشته تحصیلی برگزار شد.

یوسفی با بیان اینکه حدود هزار و 200 داوطلب در حوزه امتحانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشتند، گفت: امسال کانون‌های استانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، دانش آموختگان مجموعه، حوزه‌های علمیه خواهران و آموزش پرورش برخی استان‌ها در تعیین حوزه‌های امتحانی مراکز استان‌ها مشارکت و همکاری داشتند که از آنان قدردانی می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱