راه اندازی غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

غرفه جامعه الزهرا

مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از حضور در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن با نگاه مسئله محوری و با شعار «قرآن را هنرمندانه روایت کنیم»، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر فاطمه حیدری در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دوران مدیریت سرکار خانم دکتر برقعی با نگاه مسئله‌محوری به مطالبه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در مورد بیان هنرمندانه دین و ارائه قرآن کریم به زبان هنری پرداخته است.

مدیر کل روابط عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این راستا، شناسایی اساتید و تربیت طلاب هنرمند در دستور کار مرکز آموزش های آزاد و مهارتی این مؤسسه قرار گرفت که از بین ۴۰ اثر نفیس تجسمی، ۴۶ اثر در حوزه صنایع دستی، ۳۸ عنوان کتاب در قالب داستان و تاریخ شفاهی و بیش از ۲۰۰ اثر برتر فراگیران برتر دوره‌ها، قریب به 20 اثر در نمایشگاه قرآن امسال به نمایش گذاشته شده است که این موضوع به علت محدودیت فضای نمایشگاه است.

خانم دکتر حیدری تصریح کرد: در این آثار، آیات قرآن کریم با زبان هنرمندانه برای اقشار مختلف به ویژه جوانان روایت شده تا قرآن مجید از دریچه هنر در سطر سطر زندگی مخاطبان حضور داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال، شاهد پایان نامه‌های برتر سطح 3 و 4 و برخی آثار طلاب بین المللی هستیم که نمونه بارز صدور اسلام به قلب قاره‌های جهان است.

دکتر حیدری بیان داشت: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور بانوان طلبه از بیش از 100 کشور دنیا بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان است که برخی از محصولات خود را در نمایشگاه قرآن امسال به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: همچنین چندین نشست علمی و تخصصی در نمایشگاه امسال برگزار خواهد شد که زمان و عناوین نشست‌های تخصصی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: علاقه‌مندان جهت بازدید آثار هنری و قرآنی می‌توانند به  ورودی درب 58 شبستان مصلای امام خمینی، بخش مراکز حوزوی، غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱