به زودی اجرا می‌شود؛

طرح استقرار میزهای خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا(س)

photo10909329368

طرح استقرار میز خدمت به منظور اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به زودی در بخش‌ها و واحدهای مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، جلسه هم اندیشی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور خانم‌ها حیاتی مسئول امور اداری، مالی و پیگیری‌ها در دبیرخانه، ازناوی مسئول کمیته ارتباطات دبیرخانه و نمایندگان واحدها و مدیران میزهای خدمت از بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

این جلسه با هدف برنامه‌ریزی جهت عملیاتی‌سازی طرح «استقرار میز خدمت» روز گذشته در سالن جلسات دفتر مدیریت تشکیل شد و سرکار خانم حیاتی و خانم ازناوی به تبیین اجرای طرح استقرار میز خدمت دبیرخانه چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پرداختند.

طرح استقرار میز خدمت به منظور بهره‌مندی از مشارکت حداکثری خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس این حوزه مبارکه، در همه بخش‌های مجموعه اعم از مراکز حوزوی و غیرحوزوی اجرا می‌شود.

در این طرح، میز خدمت در همه بخش‌ها و واحدها مستقر شده و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دبیرخانه به خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از این طریق صورت می‌پذیرد.

با استقرار میزهای خدمت و جلب مشارکت حداکثری، ظرفیت‌های مستعد و توانمند جهت مشارکت در فعالیت‌های دبیرخانه شناسایی شده و باعث ایجاد نشاط و انگیزه در بخش‌های مختلف مجموعه فاخر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خواهد شد.

مخاطبان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به واسطه همکاری با میزهای خدمت، در پیشبرد اهداف دبیرخانه، بازشناسی و معرفی هویت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و ترسیم جایگاه و رسالت راهبردی این مجموعه عظیم در طول چهل سال خدمت به ساحت علم و معنویت سهیم خواهند بود.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱