مبلغ بین المللی جامعه‌الزهرا(س) در همایش مبغان:

امروز هویت اسلامی به مردم جهان بازگشته است

همایش مبلغان

مبلغ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: امروز استکبار جهانی از انقلاب اسلامی ایران ناراحت و عصبانی است، زیرا مشاهده می‌کند که مردم جهان به ویژه اندیشمندان و دانشگاهیان فوج فوج به سمت دین اسلام حرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم طیبه ربانی مبلغ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) عصر روز دوشنبه در همایش بزرگ مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان که در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: خداوند وعده خلافت مستضعفان را در جهان داده و با وعده خود مخالفت نمی کند.

مبلغ بین المللی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 به پیروزی رسید و شاید آن روز برای ما شیرین ترین روز بود؛ چرا که خداوند را شاکر بودیم که ما را به بدون اسلحه در مقابل دژخیمان پیروز کرد.

ربانی یادآور شد: همه علمای شیعه از صدر اسلام تا کنون تلاش فراوانی کردند تا اسلام راستین را به دست ما برسانند و دین مبین اسلام را مانند رود باریکی از میان سنگلاخ‌ها عبور دادند تا زمانی که به انقلاب اسلامی ایران رسید.

وی افزود: امام خمینی(ره) که دارای دید وسیعی بودند، زمینه انقلاب اسلامی را فراهم کردند؛ امام راحل(ره) سه هدف بزرگ را برای انقلاب اسلامی در نظر گرفتند که نجات ملت ایران از دست استکبار و طاغوت، نجات مردم جهان و ترویج مکتب تشیع و اسلام راستین در جهان از جمله این اهداف بود.

مبلغ بین المللی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: امام خمینی(ره) از روزهای اول انقلاب اسلامی به علما فرمودند که به سرعت، طلابی را به خارج از کشور بفرستید چون انقلاب اسلامی ایران باید به دنیا صادر شود.

ربانی با بیان اینکه ایران توانست به وسیله پیروزی انقلاب اسلامی، خون را بر شمشیر پیروز کند، گفت: در هدف دوم، انقلاب اسلامی بر جهان اسلام تأثیرگذاشت و انقلاب‌های مختلفی در جهان صورت گرفت، انقلاب اسلامی توانست هویت اسلامی را به مردم مسلمان بازگرداند، به طوریکه تا قبل از آن، نمایندگان مجلس جرئت نمی کردند که سخنان خود را با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کنند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در هدف دوم نه تنها هویت از دست رفته را به مردم برگرداند، بلکه در جوامع غربی که تعدادی مسلمان وجود دارند، آن تهاجم فرهنگی که در غرب وجود داشت مردم به سمت دین خود برگشتند.

مبلغ بین المللی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به هدف ترویج مکتب تشیع و اسلام راستین در جهان، عنوان کرد: انقلاب اسلامی بر جهان مسیحیت و غیرمسلمان تأثیر زیادی گذاشت.

ربانی ادامه داد: امام راحل(ره) بارها در سخنان خود، انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور حضرت ولیّ عصر(عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه) می‌دانستند و طبق روایات، مردم ایران به ویژه مبلغان و علمای ایران نقش بسیار زیادی در این زمینه دارند.

وی تأکید کرد: امروز هویت اسلامی به مردم جهان بازگشته و  انقلاب اسلامی تأثیر عمیقی بر تشکیلات آنان گذاشته است، به طوریکه امروز بیش از هفتاد مدرسه و دانشگاه و مؤسسه اسلامی در کشور آرژانتین و کشورهای آمریکای لاتین داریم.

مبلغ بین المللی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: امروز استکبار جهانی از انقلاب اسلامی ایران ناراحت و عصبانی است، زیرا مشاهده می‌کند که مردم جهان به ویژه اندیشمندان و دانشگاهیان فوج فوج به سمت دین اسلام حرکت می‌کنند.

ربانی در پایان یادآورشد: امام رضا(علیه‌السلام) می‌فرمایند: «اگر مردم دنیا محاسن و زیبایی‌های کلام ما را بفهمند حتما از ما تبعیت خواهند کرد»؛ همچنین امام خمینی(ره) می‌فرمودند: «اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ما پرچم لا اله الا الله را بر قلل جهان به اهتزاز در می‌آوریم».

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱