استاد جامعه‌الزهرا(س) در نخستین روز ویژه‌برنامه «حدیث اشک» در جامعه‌الزهرا(س):

شهدا تربیت شده برای ظهور هستند

خانم محمدرضایی

استاد محمدرضایی با بیان اینکه شهدای اسلام و انقلاب اسلامی تربیت شده برای ظهور هستند، گفت: حاج قاسم سلیمانی دارای حقیقت معرفت و شناخت بود و به همین خاطر نسبت به ولایت فقیه اطاعت پذیر شد، همچنین صبر، بردباری، جان نثاری و شهادت طلبی در سیره شهدا و مکتب فاطمی نمایان است.

به گزارش روابط عمومی، نخستین روز مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان ویژه برنامه «حدیث اشک» امروز با حضور جمعی از بانوان استان قم در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این مراسم، سرکار خانم محمدرضایی استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی برای این بود که حکومت توحیدی در دست صاحبان اصلی بماند، اظهار داشت: هر زمان انقلاب را در اوج مظلومیت می‌بینم، موج شهدا وارد جامعه می‌شود و شهدا مرتب مردم و مسئولان را بیدار می‌کنند.

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن توصیه به مطالعه کتاب «خاک های نرم کوشک» به سخنان شهید سلیمانی درباره عنایت‌های ویژه حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ اشاره و تصریح کرد: همه اهل بیت علیهم‌السلام در دوران دفاع مقدس به رزمندگان اسلام عنایت ویژه داشتند و به همین خاطر ما با وجود دستان خالی در جنگ تحمیلی پیروز شدیم.

محمدرضایی با بیان اینکه شهدای اسلام و انقلاب اسلامی تربیت شده برای ظهور هستند، به برخی ویژگی یاران حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی دارای حقیقت معرفت و شناخت بود و به همین خاطر نسبت به ولایت فقیه اطاعت پذیر شد، همچنین صبر، بردباری، جان نثاری و شهادت طلبی در سیره شهدا و مکتب فاطمی نمایان است.

در ادامه مراسم، خانم‌ها دانش زاده و مریدیان مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به ذکر مصیبت پرداختند. همچنین گروه سرودی از دوره متوسطه اول هدی به اجرای سرود در رثای حضرت زهرا علیهاالسلام پرداختند.

این مراسم به مدت سه روز از سه شنبه تا پنجشنبه 14 تا 16 دی، ساعت 10 تا 12 به همت معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱