نخستین درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود /برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

درس اخلاق و هفته دفاع مقدس

همزمان با آغاز سال تحصیلی، نخستین درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همراه با ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز شنبه درگفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و با اشاره به تلاقی این ایام با آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جديد، عنوان کرد: این تقارن بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های دوران هشت‌سال دفاع مقدس و واقعه عاشورا است که در راستای هم هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و ایثارگران، همزمان با درس اخلاق،  ویژه برنامه ای با حضور سردار محمد احمدیان فرمانده هشت سال دفاع مقدس و روایتگر خاطرات شهدا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: این مراسم روز یکشنبه اول مهرماه ساعت 10 تا 11 از سوی اداره کل امور فرهنگی و با حضور طلاب مدارس و مراکز جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این مراسم را پاسداری از شعائر انقلاب اسلامی، زنده نگهداشتن  یاد و خاطره امام(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، شناساندن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز خواهد شد و پس از آن، طلاب از سخنان جناب سردار احمدیان  بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: زنده نگهداشتن  یاد و خاطره امام(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ و نشر شعائر و ارزش‌های دفاع مقدس و واقعه عاشورا از جمله محورهای اصلی این سخنرانی است.

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱