برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت سطح چهار «حکمت متعالیه» و «کلام اسلامی» در جامعه‌الزهرا(س)

آزمون ورودی سطح چهار

آزمون تکمیل ظرفیت سطح چهار «حکمت متعالیه» و «کلام اسلامی» با حضور داوطلبان سطح چهار این رشته های تحصیلی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، آزمون تکمیل ظرفیت سطح چهار دو رشته «حکمت متعالیه» و «کلام اسلامی» صبح روز جمعه 24 دی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: از میان شرکت کنندگان در آزمون ورودی،  همه داوطلبانی که در آزمون حدنصاب قبولی را کسب نموده و در مقطع سطح ۳ فارغ التحصیل شده باشند، به مصاحبه دعوت می شوند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه اسامی قبول شدگان آزمون در تاریخ ۳۰ دی اعلام می‌شود، گفت: امتیاز نتایج نهایی براساس فرمول 50 درصد آزمون کتبی، 30 درصد مصاحبه علمی و 20 درصد سوابق علمی و پژوهشی محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه 66 بانوی طلبه در رشته های «حکمت متعالیه» و «کلام اسلامی» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مشغول به تحصیل هستند، گفت: رشته سطح چهار «حکمت متعالیه» از سال 1394 و رشته تحصیلی سطح چهار «کلام اسلامی» از سال 1395 در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شده است.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: پذیرش و آزمون ورودی 1402-1401 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تا 22 بهمن تمدید شده است و علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به آدرس الکترونیکی https://paziresh.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱