اداره امور خانواده طلاب جامعه‌الزهرا(س) و آموزشگاه زبان و قرآن هدی برگزار می‌کند:

دوره مهارت افزایی قرآنی ویژه فرزندان طلاب بین الملل

قرآن کریم

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره مهارت افزایی قرآنی ویژه فرزندان طلاب بین الملل این مؤسسه علمی حوزوی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داودالموسوی درگفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: پیرو تعاملات صورت گرفته بین اداره امور خانواده طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و آموزشگاه زبان و قرآن هدی، دوره مهارت‌افزایی قرآنی ویژه فرزندان طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: این دوره کاربردی، با هدف آشنایی مخاطبان نسبت به کسب مهارت‌های قرآنی در دو موضوع تجوید و روانخوانی قرآن کریم برنامه ریزی شده است.

داودالموسوی ضمن معرفی اداره امور خانواده به عنوان مرجعی جهت رسیدگی فعالیت‌های فرهنگی خانواده و امور مربوط به ازدواج طلاب، تصریح کرد: شناسایی طلاب بین الملل در اداره خانواده انجام و بانک اطلاعات خانواده طلاب بین الملل تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این طرح، فرزندان واجد شرایط طلاب بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت شرکت در دوره مذکور برای تعیین سطح و شرکت در برنامه به آموزشگاه زبان و قرآن هدی معرفی شدند.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: با توجه به استقبال طلاب بین الملل، دو دوره «تجوید» و «روان خوانی» برنامه‌ریزی و بعد از تعطیلات نوروز 1401 با همکاری آموزشگاه زبان و قرآن هدی برگزار می‌شود.

داودالموسوی گفت: به منظور بهره‌مندی و اثربخشی بیشتر این کارگاه، پشتیبانی و پیگیری استاد به همراه رفع اشکال برای مخاطبان فراهم شده است؛ همچنین در راستای حمایت از خانواده طلاب، ثبت نام در این دوره با 90 درصد تخفیف صورت می‌گیرد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱