معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

اجرای طرح و برنامه‌های قرآنی حدیثی ویژه ماه مبارک رمضان 1401

برنامه های قرآنی

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی حدیثی به همت اداره قرآن و حدیث این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و آرزوی بهره‌مندی هرچه بیشتر از ماه مبارك رمضان، اظهار داشت: به فضل الهی فرصت مغتنمي ايجاد شد تا بتوانيم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیتی، زمينه رشد و بالندگی معرفتی و معنوي را براي مخاطبان فراهم آوریم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به ضرورت انس دائمی طلاب با قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام، گفت: هدف از اجرای برنامه های قرآنی حدیثی در این ماه مبارک، ارائه مفاهیم و آموزه‌های قرآن و عترت و ایجاد بستر انگیزشی در قالب برنامه‌های آنلاین و آفلاین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: جلسات آنلاین تفسیر موضوعی قرآن کریم در بین‌الطلوعین هر روز ماه مبارک رمضان به صورت برخط برگزار می‌شود؛ همچنین متن تفسیر موضوعی آیات قرآن کریم طبق نکات تفسیری رهبر معظم انقلاب دام‌ظله‌العالی، تفسیر سوره نور، شرح ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان، شرح حکمت‌های اخلاقی نهج‌البلاغه، شرح نامه 31 نهج‌البلاغه، شرح دعای هشتم صحیفه سجادیه، روزانه به صورت متن صوتی و متنی درکانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی و همچنین کانال اداره قرآن و حدیث در پیام‌رسان ایتا منتشر می‌شوند.

وی ادامه داد: در جریان این برنامه‌های معنوی، ساعت مشخصی از روزهای ماه مبارک رمضان به تصحیح قرائت طلاب علاقه‌مند اختصاص داده شده است که با اجرای این برنامه، طلاب می‌توانند از حضور اساتید قرآنی جهت ارتقای سطح قرائت قرآن کریم و تصحیح قرائت نماز خود به صورت مجازی و آنلاین بهره‌مند شوند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: این راستا تعدادی فایل‌های کوتاه و مفید آموزش قرائت قرآن کریم استاد حجت‌الاسلام والمسلمین علی قاسمی، جهت بهره مندی مبلغان در ماه مبارک رمضان در کانال محتوایی شمیم و با همکاری اداره امور مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بارگذاری می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو یادآور شد: برگزاری محفل جزء‌خوانی قرآن کریم به صورت روزانه از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است که ساعت 17 تا 18 در خوابگاه حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.  

وی در پایان ضمن تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌های ارزشمند این ماه مبارک، جهت انس هرچه بیشتر با قرآن کریم، احادیث و ادعیه اهل بیت علیهم السلام، دسترسی به محتواهای مورد نظر را از طریق لینک‌های زیر امکان پذیر دانست.

لینک کارگاه ارتقاء قرائت:  http://online.jz.ac.ir/rvsewu0o3hdc/

لینک جلسات روزانه تفسیر قرآن کریم (برنامه ساعت بهشتی): http://online.jz.ac.ir/reasukja52h1

کانال اداره قرآن و حدیث: https://eitaa.com/qoraan_hadith

کانال محتوای تبلیغی مبلغان: https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra

کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی:  https://eitaa.com/jz_mft

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱