فراخوان ثبت نام کارگاه «اصول عقاید فطری»

اصول عقاید فطری

ثبت‌نام دوره کارگاهی «اصول عقاید فطری» از سوی حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام تا 5 آبان ماه تمدید شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم تاجیک در گفتگو با واحد خبر از آغاز ثبت‌نام دوره کارگاهی «اصول عقاید فطری» ویژه طلاب سطح 2 و 3 و 4 خبر داد و افزود: این دوره با حضور استاد «سرکار خانم حسینی‌مهر» برگزاری می‌شود.

رئیس اداره حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام، گذراندن دوره اصول عقائد فطری را پیش‌نیاز و موفقیت در این دوره را شرط ورود به «دوره جامع معارف قرآنی» استاد توحیدی دانست و افزود: بانوان طلبه علاقه‌مند و دانش‌آموختگان مقطع سطح 2 و بالاتر امکان حضور در دوره و بهره‌مندی از این فرصت ارزشمند را دارند.

تاجیک با بیان اینکه این دوره به مدت 5 ماه و در دو مرحله به صورت حضوری در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری دوره یکشنبه‌‌ها ساعت 8 تا 12 و سه‌شنبه‌ها ساعت 10 تا 12 است.

رئیس اداره حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره و سایر دوره‌های آموزشی حوزه آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

تاجیک به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به عمیق‌خوانی دروس حوزوی و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره اشاره کرد و افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz مراجعه نموده و یا از طریق ارتباط با شناسه @hozeazadd در پیام‌رسان ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱