نشست مشترک رئیس دانشکده صدا و سیما قم و مدیر جامعه‌الزهرا(س)

نشست مشترک مدیر جامعه با رئیس دانشکده صدا و سیما

زمینه‌های همکاری‌های مشترک بین دانشکده صدا و سیما-قم و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور دکتر موسوی مهر و سرکار خانم برقعی به همراه جمعی از معاونان و مدیران دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، نشست مشترک دکتر سیدمحمدمهدی موسوی مهر رئیس دانشکده صدا و سیما - قم (دین و رسانه) و سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن جلسات این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.  

در این نشست مشترک، حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی سعدی معاون آموزش و پژوهش و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین پور مدیر فرهنگی دانشکده دین و رسانه و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو معاون تبلیغ و امور فرهنگی، خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش و خانم ندا حکمت نیا رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت جداگانه به فعالیت های بخش‌های خود و زمینه‌های همکاری‌های مشترک دو مجموعه در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اشاره کردند.

در این نشست، سرکار خانم برقعی با بیان اینکه دو نهاد دانشکده صدا و سیما و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از گذشته فعالیت‌های مشترک داشتند، بر تعامل و همکاری‌های مناسب این دو نهاد تأکید کرد.

همچنین دکتر موسوی مهر با اشاره به پذیرش طلاب در دانشکده صدا و سیمای قم، عنوان کرد: هم اکنون بانوان طلبه در دو رشته ادبیات نمایشی و ارتباطات دانشکده صدا و سیما قم پذیرش می‌شوند.

رئیس دانشکده صدا و سیما قم با بیان اینکه هنر و رسانه در جهاد تبیین اصلی ترین عناصر هستند، بر لزوم حضور بانوان طلبه در این عرصه‌ها تأکید کرد و گفت: در این دانشکده، علاوه بر دوره‌های رسمی، دوره‌های مهارتی ویژه طلاب برگزار می‌شود که طلاب با حضور در این دوره‌‌ها می‌توانند در جهاد تبیین و انجام رسالت خود تأثیرگذارتر باشند.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین پور معاون فرهنگی دانشکده صدا و سیما قم و حجت‌الاسلام والمسلمین بزرو معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان نمایندگان دو طرف جهت تقویت همکاری‌های مشترک و انعقاد تفاهم نامه معرفی شدند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱