آغاز به کار دومین روز رویداد طنین

معرفی الگوی موفق در رسانه پیشرفت

احمدی موقر

دومین روز رویداد طنین با معرفی و سخنرانی خانم احمدی به عنوان الگوی موفق در عرصه رسانه پیشرفت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین روز رویداد طنین اولین رویداد جوانان و پیشرفت از سلسله رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز شد.

در این رویداد دوروزه که با همکاری مرکز بانوان پیشران ویژه طلاب بین الملل برگزار می‌شود، به موضوع «جهاد تبیین» اختصاص یافته است و حدود 30 طلبه بین الملل از 10 کشور جهان حضور دارند.

معرفی الگوی موفق، کارگاه سواد رسانه، اهمیت کار رسانه، کارگاه مخاطب شناسی و نقش آن در جهاد تبیین، ارائه ایده ها توسط شرکت کنندگان با حضور داوران و ارزیابان و مراسم اختتامیه از جمله برنامه های دومین روز رویداد طنین است.

در ابتدای این مراسم، سرکار خانم فاطمه احمدی، مدیر تولیدمحتوا، طرح و برنامه و ارزیابی صداوسیما به عنوان الگوی موفق در رسانه پیشرفت به سخنرانی و خاطره گویی پرداخت و در ادامه به شرکت کنندگان توصیه کرد: در این مسیر با همت و تلاش مضاعف گام بردارید و هیچ وقت ناامید نشوید.

مدیر تولیدمحتوا، طرح و برنامه و ارزیابی صداوسیما با اشاره به تجربیات خود در این زمینه، توصیه هایی به شرکت کنندگان برای انتخاب و پرورش یک ایده داشت.

وی همچنین بیان داشت: سعی کنید بحث اخلاص را در زندگی خود تقویت کنید و بدانید هیچ کسی جز خداوند متعال نمی تواند راه را به شما نشان دهد، دیگر اینکه تقوا داشته باشید و بدانید این دو خصلت می تواند تأثیر بسیاری در پیشرفت شما داشته باشد.

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱