اداره کل تبلیغ برگزار می‌کند؛

پویش تبیین مقدس ویژه مبلغان جامعه الزهرا

تبیین مقدس

پویش تبیین مقدس در قالب منبر مکتوب، درس‌نامه دانش‌آموزی، موشن گرافی، عکس نوشته، کلیپ، پادکست و ... ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

 به  گزارش روابط عمومی، اداره کل تبلیغ، پویش تبیین مقدس را ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر کشور برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، مبلغان محترم می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب منبر مکتوب، درس‌نامه دانش‌آموزی، موشن گرافی، عکس نوشته، کلیپ، پادکست و ... برای اداره کل تبلیغ ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان می‌توانند آثارشان را در فضای مجازی با هشتک #تبیین_مقدس نشر داده و گزارش فعالیت مجازی خود را در سامانه شمیم ثبت نمایند.

گفتنی است، «روز جهانی قدس و بررسی آن در کلام امام و رهبری» «رژیم صهیونیستی و مدیریت افکار و اذهان در موضوع قدس و فلسطین» و «اهمیت روز قدس و آرمان آزادی ملت‌های مظلوم در اندیشه سردار سلیمانی» از موضوعات این پویش است.

مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر کشور می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir/ بخش پویش‌ها مراجعه و آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به همراه کلمه "تبیین مقدس" به ادمین کانال مبلغان در پیام‌رسان ایتا ( @admin_mobaleghan) ارسال نمایید.

 گفتنی است، از آثار برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱