دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب برگزار می‌شود

دوره اشعار امامین انقلاب

انجمن هنر با همکاری اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب، اظهار داشت: این دوره به همت انجمن هنر (طراوت) و با همکاری اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب، دانش آموختگان و مبلغان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این دوره که از تاریخ 18 تا 30 مرداد 1401 روزهای فرد ساعت 16 تا 18 به صورت آنلاین برگزار می‌شود، سرکار خانم قهرمانی فرد به ارائه این بحث می‌پردازد.

حکمت نیا با بیان اینکه انجمن هنر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با نام «طراوت» دارای سه واحد هنرهای تجسمی و ترسیمی، هنرهای نمایشی و واحد شعر و ادبیات است، گفت: در این دوره، بانوان طلبه با اشعار امامین انقلاب و برخی از اصطلاحات عرفانی و تاثیرشعروادبیات در تربیت دینی آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی طلاب، مبلغان و دانش آموختگان با اشعار امامین انقلاب و تأثیر قالب شعر در انتقال مفاهیم دینی است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره تا 10 مرداد با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین، در قسمت دوره‌ها (دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب) برای ثبت نام اقدام کنند.

حکمت نیا یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه کاربری @seyedhadisekhamesi در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند. 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱