برگزاری کارگاه طراحی و تولید پیکسل ویژه محرم

تولید پیکسل ویژه محرم 5

کارگاه طراحی و تولید پیکسل ویژه ایام محرم توسط هنرمندان تصویرساز اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره قاسمی‌زادیان از برگزاری کارگاه یک‌روزه تصویرسازی خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و عزای حضرت ثارالله امام حسین علیه‌السلام و لزوم ترویج معارف و شعائر حسینی، جمعی از هنرمندان تصویرسازِ اداره‌ آموزش‌های مهارتی فرهنگی، اقدام به طراحی و تولید پیکس‌های مناسبتی کردند.

 رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: حاضران در این کارگاه، فراگیرانِ دوره تصویرسازی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی بودند که ترم‌های مقدماتی و تکمیلی تصویرگری را زیر نظر استاد اکرم‌سادات میرتوانا گذرانده و به مرحله‌ طراحی کاراکتر رسیده‌اند.

قاسمی‌زادیان در ادامه، روند طراحی و تولید پیکسل‌ها را توضیح داد و گفت: به طور طبیعی ساخت پیکسل، علاوه بر مباحث و مهارت‌های ویژه‌ هنری، نیاز به تجهیزات و امکانات خاص فنی دارد که برای تامین این امکانات، استاد میرتوانا هماهنگی‌های لازم با موسسه اندیشه‌های ماندگار را انجام دادند و بعد از گزینش و انتخاب تیمِ طراحی، کار را شروع کردند. گام بعدی برای ساخت پیکسل، طراحي و خلق كاراكتر بود كه خانم‌ها سمیّه مروج، مرضیه‌سادات و زینب‌سادات موسوی، فاطمه اسحاقی و استاد میرتوانا با حضور در كارگاه يك روزه، كاراكتر و شخصيت‌هاي مورد نظر خود را طراحي كرده و به مرحله‌ نهايي رساندند.

وی اضافه کرد: بعد از انجام اين مرحله، تمامی آثار جمع‌آوری شده و با طی کردن مراحل فنی، پیکسل‌ها ساخته شد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه پیکسل‌های تولید شده در روستاها و فضاهای تبلیغاتی توزیع شدند، افزود: بکارگیری و توان‌افزایی هنرجویان دوره تصویرگری، کاربردی کردن هنر طلاب هنرمند، تاثیرگذاری و ترویج فرهنگ اسلامی بر روی کودکان و نوجوانان از جمله اهداف برگزاری این کارگاه بود و به امید خداوند به مناسبت‌های مختلف و مقاطع بعدی، این کارگاه‌ها ادامه خواهند یافت.

قاسمی‌زادیان در پایان گفت: دوره‌های جدید اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی از پاییز 99 آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32112333- و 32112332 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱