تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا(س) تصریح کرد:

رویداد آموزشی باعث پویایی در آموزش می‌شود

خانم موسوی

خانم موسوی با بیان اینکه رویداد آموزشی باعث پویایی در آموزش می‌شود، گفت: برگزاری این رویداد باعث برداشته شدن مرزبندی بین طلاب، اساتید و مسئولان شده است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا موسوی در حاشیه برگزاری سومین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «تدوین متون درسی»که به عنوان داور و ارزیاب رویداد حضور داشت، عنوان کرد: این رویداد کار فرخنده ای است که در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جریان یافته که امید است شاهد برکات و ثمرات آن باشیم.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: تا کنون بین طلاب، اساتید و مسئولان یک مرزبندی وجود داشت که با برگزاری این رویداد، مرزبندی بین طلاب، اساتید و مسئولان برداشته شده است.

موسوی گفت: در رویداد آموزشی، طلاب با فرایند سرفصل نویسی و تدوین متون آشنا شدند و شناخت بیشتری پیدا کردند که این مسئله باعث ایجاد تعامل در مجموعه می‌شود.

وی افزود: آشنایی با تدوین متون باعث می‌شود که طلاب ارتباط بهتری با کتاب برقرار می‌کنند، آموزش و انتقال مفاهیم و مطالب به طلاب آسان تر می‌شود و دانش پژوه و استاد را درگیر می‌کند تا به نقطه ای می‌رسند که فراگیری برای دانش‌پژوه و آموزش برای استاد با تدوین متون بیشتر می‌شود.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: موضوع «تدوین متون درسی» که در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت باعث شکوفایی استعدادهای طلاب در این عرصه می‌شود، درگیری ذهنی طلبه کمتر و فشار تدریس برای اساتید هم کمتر می‌شود و اگر این اتفاق برای همه کتاب‌ها رخ دهد، پیشرفت چشمگیری در عرصه آموزش رخ می‌دهد.

موسوی تأکید کرد: طلاب به واسطه این رویداد با فرایند تهیه و تدوین کتاب و برنامه ریزی درسی آشنا می‌شوند و به راحتی انتقاد نمی‌کنند، بلکه ریشه انتقاد را می‌یابند و انتقاد سازنده خواهند داشت.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: به واسطه برگزاری رویداد آموزشی، پویایی در آموزش رخ می‌دهد و طلاب و اساتید در جریان روند کار قرار می‌گیرند و در نهایت فشار بر مسئولان و دست اندرکاران کمتر می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱