برگزاری دوره مقدماتی تربیت مبلغ فضای مجازی در جامعه‌الزهرا(س)

دوره تربیت مبلغ فضای مجازی

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره مقدماتی تربیت مبلغ فضای مجازی ویژه طلاب، اساتید، دانش آموختگان و مبلغان ایرانی و غیرایرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به وظایف طلاب در عصر تبلیغ نوین وگفتمان حکمرانی فضای مجازی، عنوان کرد: اداره تبلیغ در رسانه و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، دوره مقدماتی تربیت مبلغ فضای مجازی را ویژه طلاب، اساتید، دانش آموختگان و مبلغان (ایرانی و غیرایرانی) برگزار می‌کند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این دوره در تابستان سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این دوره در سه سطح  مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برنامه‌ریزی شده است.

وی به سرفصل‌های این دوره اشاره کرد و افزود: آشنایی با ارکان فضای مجازی، چیستی شبکه ملی اطلاعات و ارائه مدل مفهومی آن، درآمدی بر مبانی امام خمینی رحمه‌الله‌علیه درباره نحوه مواجهه با رسانه، درآمدی بر مبانی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی درباره نحوه مواجهه با فناوری و رسانه، فلسفه و فرهنگ فن‌آوری، شرایط و ضوابط تبلیغ دین در رسانه‌های مجازی غیربومی از جمله سرفصل‌های دوره است.

حکمت نیا، مزایای این دوره را صدور گواهی، تشکیل پرونده در مراکز درخواست‌کننده تدریس دوره‌های فضای مجازی، برخورداری از تخفیف ویژه دوره‌های تخصصی تهیه شده در راستای تبلیغ مجازی برشمرد.

وی یادآور شد: دوره مقدماتی تربیت مبلغ مجازی از تاریخ 25 تیر، روزهای شنبه و چهارشنبه به مدت 16ساعت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 31 خرداد اعلام کرد و گفت: پس از ثبت نام تا تاریخ برگزاری دوره، مباحث پیش نیاز به صورت آفلاین در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، اساتید، مبلغان و دانش آموختگان (ایرانی و غیر ایرانی) با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین؛ در قسمت دوره ها / دوره تربیت مبلغ فضای مجازی ثبت نام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره داخلی 32112093 تماس بگیرند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: پس از اتمام ثبت نام نحوه شرکت در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱