بازدید مدیر جامعه الزهرا از مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی

بازدید مدیر از مرکز پاسخگویی به سوالات دینی (3)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در بخش پاسخگویی به سوالات دینی با روند فعالیت‌های بانوان در این بخش آشنا شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی در بازدید از مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی، از تلاش‌های بانوان و اساتید پاسخگو قدردانی و کار آن‌ها را تبلیغ مستمر دین و در راستای رفع نیاز بانوان جامعه برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی جامعه بانوان، بر آموزش ضمن خدمت و به‌روزرسانی اطلاعات اساتید پاسخگو تأکید کرد و گفت: امروز نوک پیکان هجمه فرهنگی دشمنان، بانوان هستند ازاین‌رو فعالیت در این بخش بسیار مهم، حیاتی و اثربخش است.

گفتنی است در ابتدای این بازدید سرکار خانم حائری، مدیر بخش پاسخگویی به سؤالات دینی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و در دست اجرای این مرکز ارائه داد.

در ادامه سرکار خانم برقعی در نشستی صمیمی با کارکنان و اساتید این بخش به گفتگو پرداخت و دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها را شنید.

گفتنی است، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی جامعه الزهرا علیهاالسلام در نیمه اول سال صبح ها از ساعت 8 تا 13 و عضرها از ساعت 16 تا 19 و در نیمه دوم سال صبح ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 18 پاسخگوی سوالات شرعی و اعتقادی بانوان است.

خواهران محترم می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل با شماره گیری 31768_025 به صورت تلفنی و نیز با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.pasokhbesoalat.ir/ به صورت کتبی سوالات خود را مطرح کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱