برگزاری امتحانات پایان ترم مجازی و غیرحضوری در 119 حوزه امتحانی سراسر کشور

627e12ed90dd7

امتحانات پایان ترم طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س) علاوه بر استان قم در 118 حوزه امتحانی سراسر کشور در دو مقطع عمومی و تكمیلی در 8 رشته مجزا در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی، خانم حاجی پور در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم طلاب این مركز از روز سه شنبه 17 خرداد آغاز شده و تا 9 تیر ادامه دارد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: برگزاری امتحانات این مركز در سال 1399 در 38 حوزه و امسال به جهت رفاه حال طلاب به  118 حوزه امتحانی افزایش یافته است.

حاجی پور افزود: آمار قابل توجه امتحانات حضوری پایان ترم طلاب مجازی و غیرحضوری كه بالغ بر 24 هزار و 225 نفر- درس است و هماهنگی‌های لازم در 119 مرکز آزمون؛ نشانگر همت و فعالیت جهادی همكاران در مركز آموزش مجازی و غیر حضوری است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: بخش آموزش این مركز در برگزاری امتحان هزار طلبه حضوری، تمام همكاری‌های لازم را با مدارس و مراکز حضوری در سراسر کشور داشته است.

حاجی پور در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان مركز آموزش مجازی و غیر حضوری و مسئولان 118حوزه امتحانی در سراسر كشور، اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله این اقدامات زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱