برگزاری کارگاه مدیران حوزه‌های علمیه هند در جامعه الزهرا

دوره مدیران حوزه های هند در جامعه الزهرا (5)

دوره کوتاه مدت مدیران حوزه‌های علمیه هند با هدف توانمندسازی حوزه های علمی و اجرایی آنان در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هیئتی مرکب از مدیران حوزه‌های هندوستان از خواهران فارغ‌التحصیل جامعه الزهرا سلام‌الله علیها جهت زیارت و گذراندن یک دوره کوتاه مدت در این موسسه علمی حضور پیدا کردند.

هدف از این دوره علاوه بر  گسترش ارتباط جامعه الزهرا سلام‌الله علیها با دانش‌آموختگان، تجدید قوا، ارتقاء توانمندي فارغ‌التحصیلان در امر مديريت، تبلیغ و پاسخ‌گویی به شبهات و پرسش‌هاي ديني، بررسي مشکلات و تشريک مساعي جهت حل آن‌ها بوده است.

در این دوره علاوه بر کارگاه‌های مدیریت مجتمع‌های آموزشی، پاسخ به شبهات غدیر، فرهنگ عزاداری و مقابله با خرافات، کارگاه مهدویت با رویکرد مهدی پژوهی در اديان و مذاهب، روش پاسخ به سؤالات فقهی،کارگاه صحیفه سجادیه ادیان و مذاهب، بازدید از مراکز و مؤسسات تخصصی آموزشی و فرهنگی باهدف آشنایی و الگوبرداری برگزار شد.

برنامه‌هاي معنوي زیارت حرم مطهر،تشرف به مسجد مقدس جمکران و برخی اماکن مقدسه، همچنین نشست‌های هم‌اندیشی و تبادل تجربیات از دیگر برنامه‌های این دوره بود.

دیدار با مدیر محترم جامعه الزهرا سلام‌الله علیها سرکار خانم دکتر برقعی، دیدار با بانو مجتهده گلگیری، نشست با سرپرست اداره سنجش و پذیرش، سرپرست خوابگاه بین‌الملل و نشست با سرپرست دفتر بین‌الملل جامعه الزهرا سلام الله علیها به‌صورت جداگانه از دیگر برنامه‌های این دوره بود که در آن آسیب‌ها و فرصت‌ها برای طلاب هند مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱