دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیر جامعه الزهرا

دیدار با مدیر شبکه قرآن1

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام راهکارهای همکاری و تعامل این دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم دکتر برقعی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به تربیت نیروهای توانمند، انقلابی و با رویکرد جهادی در جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: طلاب این مجموعه در حوزه‌های مختلف ازجمله رسانه آموزش دیده‌اند و آمادگی دارند تا برای نشر معارف دین و حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه شوند و به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) همواره بر نقش تأثیرگذار زنان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی تأکید داشتند افزود: این تأکید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نشان از شناخت دقیق ایشان از این قشر در تحولات سیاسی اجتماعی است، چنانچه می‌بینیم امروزه دشمنان با تکیه بر احساسات زنان در برخی موارد اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از آمادگی این موسسه علمی حوزوی برای پشتیبانی محتوایی برنامه های شبکه قرآن، ایده پردازی در تولید برنامه های فاخر و تامین کارشناس دینی در حوزه زن و خانواده خبر داد و گفت: این مهم با تعامل و همکاری دوجانیه جامعه الزهرا علیهاالسلام با رسانه ملی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

در ادامه مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به رویکرد تحولی رسانه ملی برای نمایش اسلام انقلابی گفت: یکی از الزامات این تحول، تعامل صدا و سیما با جریان ها و نهادهای دینی خالص است.

کشکولی عرصه زن و خانواده در رسانه ملی را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و بیان داشت: امید است با همکاری بیشتر بتوانیم از حضور کارشناسان خواهر در برنامه های معارفی بیشتر بهره مند شویم و مجموعه هایی مانند جامعه الزهرا علیهاالسلام از حیث تامین محتوا و مشاوره دینی به رسانه ملی حضور پررنگ تری داشته باشند.

در ادامه این جلسه راهکارهای تعامل جامعه الزهرا علیهاالسلام با شبکه قرآن و معارف سیما مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱