ثبت نام نخستین رویدادپژوهشی جامعه الزهرا(س) تا 28 تیر تمدید شد

تمدید مهلت ثبت نام در رویداد پژوهشی - Copy

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از تمدید مهلت ثبت نام در این رویداد تا28 تیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه فراهانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «رسالت زن تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» و رویکرد گفتگومحور ویژه طلاب (سطح دو، سه و چهار)، اساتید و پژوهشگران برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد تا 28 تیر تمدید شد، اظهار داشت:  این رویداد در قالب «کرسی آزاداندیشی» و «میزگرد علمی» اجرا می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه این رویداد همانند رویدادهای قبلی در سه سطح «پیش رویداد»، «رویداد پژوهشی» و «پسارویداد» در نظر گرفته شده است، گفت: پیش رویداد پژوهشی روزهای ۵  تا ۷ شهریور برگزار می‌شود و پس از آن، رویداد پژوهشی در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ شهریور خواهد بود.

وی یادآور شد: اساتید و طلاب شرکت کننده در رویدادهای فرهنگی و آموزشی هم می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم https://pjh.jz.ac.ir/uploads/images/۶۲c۱۴۳۱۸b۷eb۰.docx و ارسال آن به شناسه کاربری @MHOSEINIM یا ایمیل Anjoman.pajohesh@jz.ac.ir در رویداد پژوهشی ثبت نام و شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱