فراخوان تشکیل پرونده در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب حضوری

ثبت نام مرکز خدمات

اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در اطلاعیه ای از همه طلاب حضوری برای تشکیل پرونده در سامانه سخا جهت امکان بهره مندی از خدمات و تسهیلات ارائه شده دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی در گفتگو با واحد خبر بیان داشت:  طلاب حضوری جامعه‌الزهرا‌ سلام‌الله‌علیها جهت بهره‌مندی از تسهیلات و امکانات مرکز خدمات حوزه باید در سامانه خدمات اینترنتی این مرکز با نام سخا به نشانی https://service.csis.ir ثبت نام و کد مرکز خدمات حوزه را دریافت کنند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مدت یک سال فعال است و طلابی که در سال‌های گذشته، کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را دریافت کردند نیز باید هر سال این کد را از طریق سامانه سخا فعال کنند.

وی یادآور شد: طلاب قبل از ثبت نام در سامانه سخا باید از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس سه در چهار، فیش حساب بانک ملی و عقدنامه (در صورت تأهل) اسکن گرفته و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

احسانی اضافه کرد: طلاب حضوری پس از تشکیل پرونده در این مرکز و دریافت کد مرکز خدمات می‌توانند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

گفتنی است، طلاب محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۱۵۵ تماس بگیرند.

راهنمای تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه طلاب حضوری

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱