دیدار جمعی از کارکنان جامعه الزهرا با خانواده شهید محبی

گلزار شهدا

خانم حقانی و جمعی از کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با خانواده شهید محبی از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، در پنجمین روز هفته دفاع مقدس، خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه جمعی از کارکنان این معاونت، با خانواده شهید محمد محبی دیدار کردند.

خانم حقانی با بیان اینکه ایثارگری خانواده شهدا بی بدیل است، اظهار داشت: فرزندان شهدا از نعمت پدران شهید خود محروم بودند که این ایثار قابل ستایش است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه روستای فردو یکی از روستاهای شهیدپرور استان قم است، گفت: امروز دینداری در کشور ما افزایش پیدا کرده است و رسالت همه مردم به ویژه خانواده های شهدا در جامعه امروز، جهاد تبیین است.

حقانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، تصریح کرد: روایت گری از انقلاب اسلامی، زحماتی که برای انقلاب اسلامی کشیده شده، خون هایی که ریخته شده، فداکاری ها و ایثارگری ها در دفاع از ارزش های دینی و آنچه برای تمدن‌سازی و ظهور زمینه سازی می شود، باید تبیین شود.

وی تأکید کرد: دشمن سعی می‌کند که ما و جوانان ما را از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دور کند و فتنه اخیر نشان می دهد که دشمن چقدر تلاش کرده و همه جانبه پیش می رود، اما جهاد تبیین می‌تواند بسیاری از نقشه های دشمن را خنثی کند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: تعبیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در جهاد تبیین این است که باید خاکریزها را نگه داشت، دفاع و بیان کرد، دفاع مقدس جهاد رزمی بود که اتفاق افتاد و ما جهادهای عظیم و بزرگتری داشته و در پیش داریم.

حقانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، مسائل را با جامع نگری و دوراندیشی و آینده نگری بیان می فرمایند و ما باید به منویات رهبر معظم انقلاب توجه کنیم و گوش به فرمان رهبر خود باشیم.

وی عنوان کرد: یکی از تهاجمات غربی که در جامعه سایه افکند تغییر سبک زندگی و فرهنگ ها و باورها است تا هدف و نگاه ما از زندگی تغییر کند و متفاوت از نگاه دین مبین اسلام باشد، ما باید وارد میدان شویم تا تربیت درست و دینی و مورد انتظار جامعه دینی است اتفاق بیفتد.

در این دیدار خانم دکتر محبی به ویژگی های این شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: شهید محبی به واجبات و محرمات بسیار اهمیت می داد و بنا به گفته خانواده، از کودکی نماز شب را ترک نمی کرد.

وی افزود: شهید محبی به علم آموزی و کتابخوانی به ویژه کتاب های حوزوی بسیار علاقه داشت و مادر ما هم همواره به ما توصیه می کرد که اگر می خواهید پدر از شما راضی باشید در مسیر علم آموزی قدم بردارید.

دکتر محبی در ادامه با اشاره به شبهات ایجاد شده در میان جوانان توسط دشمن، گفت: متأسفانه دشمنان اسلام به ویژه شبکه های سعودی در احکام و موضوعات دینی آنقدر شبهه ایجاد می‌کنند که نسل جدید امروز با شبهات زیادی روبرو هستند؛ حوزه های علمیه به ویژه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باید وارد میدان شوند و به شبهات دینی نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان پاسخ دهند.

گفتنی است؛ شهید محمد محبی از شهدای دوران دفاع مقدس، سال 1361 در سن 31 سالگی در عملیات محرم در منطقه بستان به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱