معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) مطرح کرد:

شعار «زن، بندگی، خانواده مهدوی» در مراسم عهد مهدوی/امروز جنس توطئه‌های دشمنان، زنانه است

مراسم عهد مهدوی24

شریفی با بیان اینکه شعار مراسم عهد مهدوی، «زن، بندگی، خانواده مهدوی» بود، گفت: در این مراسم بیش از هزار نفر از بانوان طلبه و دانشجویان دانشگاه‌های استان قم شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه برگزاری مراسم عهد مهدوی که با حضور بیش از هزار نفر از بانوان طلبه و دانشجویان دانشگاه‌های استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، عنوان کرد: این مراسم در ماه مبارک رمضان و با موضوعیت و ارزش زن به بنده بودن در مقابل خدا و قرب معنوی که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در سخنرانی نوروزی فرمودند، در دستور کار قرار گرفت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه در آخرالزمان بر خانواده مهدوی و تربیت فرزندان مهدی باور و مهدی یاور تأکید شده است، گفت: یکی از اهداف برگزاری مراسم عهد مهدوی این بود که با امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف عهد و پیمان ببندیم و بر سر عهد خود و ارزش‌های اسلامی و آنچه مورد رضایت اسلام ناب و مقدمه ساز حکومت جهانی امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، بمانیم.

شریفی تصریح کرد: در این مراسم، بانوان طلبه و دانشجویان فرهیخته دانشگاه‌های استان قم علاوه بر اینکه با امام عصر خود عهد و پیمان می‌بندند، از مسئولان مطالباتی دارند.

وی به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در اتفاقات اخیر دیدیم که جنس توطئه‌های دشمنان اسلام، زنانه است و دشمنان ما بر اندیشه جوانان خلل وارد می‌کنند و به دنبال این هستند که زنان ما را به بی عفتی و فساد بکشانند، از این رو امروز همه گرد هم آمدیم تا از مسئولان بخواهیم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این مراسم با شعار «زن، بندگی، خانواده مهدوی» برگزار شد، خاطرنشان کرد: بیش از هزار نفر از طلاب، دانشجویان و بانوان فرهیخته استان قم به نمایندگی از زنان فرهیخته سراسر کشور در این مراسم حضور پیدا کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱