همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد؛

دومین جلسه هم‌اندیشی مسئولان سرای حضرت خدیجه(س) با اساتید و مسئولان آموزشی طلاب خوابگاهی

نشست خوابگاه 2

دومین جلسه هم‌اندیشی مسئولان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها با اساتید و مسئولان آموزشی طلاب سطح۲ خوابگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین جلسه هم‌اندیشی مسئولان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها با اساتید و مسئولان آموزشی طلاب سطح۲ خوابگاهی همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

این جلسه در راستای هم‌اندیشی، هم‌افزایی و تعامل سازنده نشست صمیمی مسولان سرا و مسئولان و اساتید طلاب خوابگاهی برگزار شد.

در این جلسه، سرکار خانم سیده زهرا حسینی ضمن تبریک روز معلم به اساتید و مربیان مجموعه فخیمه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، و عرض خیر مقدم به اساتید و مسولان آموزشی طلاب سطح دو و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: هدف از این نشست شناسایی مسائل و موضوعات مرتبط با سرا است.

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: لازمه این امر ایجاد زمینه تعامل و هم‌اندیشی با مسولان امر است که هم اساتید و مسولان از ضوابط و برنامه‌های سرا مطلع باشند و هم مسئولان سرا از موضوعات مرتبط با طلاب اطلاع پیدا کنند تا در این فضای ایجاد شده، راه‌های برون رفت از مشکلات و ارتقای نقاط قوت صورت پذیرد.

در ادامه مسئولان آموزشی و اساتید برخی مباحث و موضوعات را مطرح کردند که رییس و معاونان سرا به موارد مذکور پاسخ دادند و مقرر شد این نشست‌های تعاملی به صورت ماهیانه و فصلی برگزار شود و نیز در فضای مجازی زمینه گفتمان ایجاد شود.

همچنین در این نشست اعضای شورای تربیتی سرا به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱