از سوی سرای حضرت خدیجه(س) و با همکاری تشکل‌های سرا:

جشن بزرگ «شهر دختران ماه» ویژه طلاب و دانشجویان خوابگاهی برگزار شد

شهر دختران ماه 2

صدها نفر از طلاب و دانشجویان سرای حضرت خدیجه(س) در جشن بزرگ «شهر دختران ماه» شرکت کردند. 

به گزارش روابط عمومی، جشن بزرگ «شهر دختران ماه» عصر روز گذشته (دوشنبه اول خرداد) به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر با حضور طلاب و دانشجویان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

مسئولان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و تشکل‌های سرا، این جشن را با محوریت روز دختر، شادی‌های دخترانه و هویت دختر مسلمان برگزار کردند.

پیش از اجرای مراسم، طلاب به اجرای سرود و همخوانی در فضای صحن سرا پرداختند که حال و هوای جشن را دوچندان کرد، در ادامه، قرائت قرآن کریم و تواشیح زینت بخش برنامه بود.

در این برنامه که با حضور چند صدنفر از طلاب و دانشجویان ایرانی و بین الملل سرا برگزار شد، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی، خانم ضرابی مشاور عالی مدیر، خانم یوسفی معاون آموزش و تربیت، خانم لباف استاد و مشاور حوزه، خانم داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی، خانم ارمکان مدیر کل پذیرش، خانم نیک زاد مدیر مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی و خانم حضرتی رئیس اداره فرهنگی به عنوان مهمان در این جشن حضور داشتند.

در این برنامه که طلاب از سراسرکشور و سراسر جهان حضور داشتند با رنگ ولباس و ملیت‌های مختلف، فضای صمیمی و زیبایی با هم آوایی خود رقم زدند و سرود جمعی خواندند. در ادامه، برنامه استندآپ کمدی با حضور سرکار خانم مشهدی برگزار شد.

برنامه مولودی خوانی این جشن با حضور خادمیاران رضوی کانون بانوان همراه بود که فضای معنوی را در جشن به همراه داشت. در این مراسم، 20 نفر از خادمیاران کانون بانوان به همراه پرچم حرم مطهر علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام و نبات تبرکی، حال و هوای فوق العاده ای به جویندگان حقیقت و سفیران هدایت خارج از کشور و میهن عزیزمان بخشیدند.

حال و هوای عجیبی بر فضا حاکم شد، چشم‌هایی که از اشک ذوق بارانی و دوخته شده به پرچم حضرتی شده و دل‌هایی که از بُعد مکان فراتر رفته و خود را در مشهدالرضا می‌دیدن؛ گویی برادر به مراسم ولادت خواهر آمده بود.

طلاب در صحن سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها فضاسازی زیبایی را آماده کردند و غرفه‌های طلاب و دانشجویان بین الملل از کشورهای هند، پاکستان، آمریکا، تایلند، تانزانیا، مالزی و لبنان به ارائه محصولات خود از جمله پوشاک، تغذیه و محصولات فرهنگی پرداختند و در پایان جشن، شیرینی و غذاهای کشور خود را بین طلاب و دانشجویان توزیع کردند.

بازی‌های سه گانه، ورزش آزاد، نمایش خلاق، بازی، حجاب، کافه کتاب، مزاج شناسی، خطاطی و گلدوزی از دیگر فعالیت‌های طلاب در صحن سرا بود که فضای شاد و دخترانه ای را در این جشن ایجاد کرده بود.

ع/101

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱