طرح ظرفیت شناسی و استعدادیابی طلاب غیرحضوری و مجازی اجرا می شود

ظرفیت شناسی و استعداد یابی

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از اجرای طرح ظرفیت شناسی و استعداد یابی طلاب این مرکز خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم صدیقه حاجی‌پور در گفتگو با واحد خبر با اشاره به پراکندگی طلاب مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری در اقصی نقاط کشور و با توجه اینکه طلاب این مرکز دارای ظرفیت های بسیار بالایی در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی، قرآنی و پژوهشی هستند؛ اظهار داشت: متاسفانه این ظرفیت ها تاکنون ثبت و ضبط نشده یا اطلاعات آن در سامانه ها بروز نیست. برای همین این مرکز در راستای هدفمندی برنامه ها، طرح ظرفیت شناسی و استعدادیابی طلاب را اجرا می کند.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این طرح با هدف شناسایی استعداد ها و ظرفیت های طلاب در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی، قرآنی و پژوهشی و ارائه خدمات مناسب به صورت تخصصی و کارشناسی شده به آنها و همچنین حمایت و بهره مندی از توانمندی ها و تخصص های طلاب در عرصه های مختلف، بین طلاب مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

وی بیان داشت: طلاب این مرکز تا 31 خرداد از طریق نشانی اینترنتی https://builder.jz.ac.ir/home/farhangi.majazi  با استفاده از نام کاربری و رمز عبور سامانه دانش پژوهان در این طرح شرکت کنند.

خانم حاجی پور در پایان تاکید کرد: برای افزایش مشارکت طلاب در این طرح، به 5 نفر از کسانی که تا 31 خرداد مشخصات خود را ثبت کنند به قید قرعه هدایایی تقدیم خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱