تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س)

ثبت نام دوره های تابستانه مرکز آموزش های آزاد و مهارتی

مهلت ثبت‌نام ترم تابستان مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه دختران بالای ۷ سال و عموم بانوان علاقه‌مند تا 27 خرداد تمدید شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اعلام فراخوان دوره‌های تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، عنوان کرد: با توجه به تقاضای فراگیران، ثبت‌نام در این دوره‌ها تا 29 خرداد 1402 تمدید شد.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همه بانوان علاقه‌مند و دختران بالای ۷ سال می‌توانند از این فرصت طلایی بهره‌مند شوند، افزود: دوره‌های جذاب تابستانه در قالب 8 گروه آموزشیِ هنر، ادبیات، معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری، دانش سلامت و کودک و نوجوان و به صورت حضوری و مجازی و به دو شیوه آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

نیک زاد با اشاره به مأموریت اصلی مرکز در ارائه خدمات آموزشی عمومی و مکمل، تصریح کرد: دوره‌های تابستانه مجموعه‌ای از آموزش‌های تخصصی، هدفمند و متناسب با نیاز مخاطبان است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://courses.jz.ac.ir/ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت، به هیچ‌وجه امکان افزایش ظرفیت کلاس‌ها وجود ندارد و توصیه می شود که فراگیران ثبت نام خود را قطعی کنند.

نیک زاد خاطرنشان کرد: در صورت به‌حد نصاب نرسیدن کلاس، هزینه ثبت نام برگشت داده می شود، بنابراین متقاضیان می توانند بدون دغدغه ثبت نام کنند.

وی اعلام کرد: دوره‌های تابستانه بعد از رسیدن به حد نصاب، از هفته اول تیرماه شروع خواهند شد.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی‌ دوره‌ها فقط از طریق کانال ایتا انجام می‌شود، ضروری است فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz عضو شوند.

نیک زاد در پایان یادآور شد: بانوان علاقه‌مند برای آگاهی از تمامی دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی و مشاوره انتخاب رشته می‌توانند با شماره‌ 02532112332 تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری https://eitaa.com/ama_center در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.

تصویر خبر

دوره های تابستانه مرکز آموزش آزاد و مهارتی (فایل پی دی اف)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱