فراخوان ثبت نام طلاب جامعه الزهرا در گروه های نقش آفرین رسانه های نوین

گروه های نقش آفرین رسانه های نوین  (3)

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب در گروه های نقش آفرین رسانه های نوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به نقش طلاب در رسانه های نوین، رویکرد پیچیده جهان امروز و تاکیدات مقام معظم رهبری بر تغییر شیوه ها در دوران هوش مصنوعی اظهار داشت: در این فضای در هم تنیده با انگاره های انسان محوری، طلاب برای تبیین وحی الهی و رساندن آن به مخاطبان خود باید از سه عنصر هنر، رسانه و فضای مجازی استفاده کنند.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی ادامه داد: اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی با تشکیل گروهای نقش آفرین رسانه های نوین براساس فضای در هم تنیده و پیچیده امروز این امکان را فراهم کرده تا هر طلبه با توجه به قابلیت ها و شناخت وجودی از توانمندی های خود، با پذیرش یک یا چند نقش به طور همزمان بتواند در این عرصه فعالیت کند.

وی افزود: طلاب می توانند تا تاریخ 15 تیرماه با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش برنامه ها/ نقش ها) ثبت نام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تبلیغ نوین در ایتا به آدرس jz_resane@ مراجعه نمایند.

حکمت نیا اعلام کرد : علاقه مندان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره 32112093 تماس حاصل نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱