از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛

برگزیدگان ایده پردازی و هم اندیشی تربیتی 1401 و 1402 معرفی شدند

photo_2023-07-04_07-49-44

در هم اندیشی تربیتی که از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال‌های 1401 و 1402 برگزار شد، هشت نفر از اساتید، طلاب و کارمندان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی، اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آستانه عید امامت و ولایت، اسامی برگزیدگان ایده‌پردازی و هم اندیشی تربیتی مجازی سال‌های 1401 و 1402 را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در فراخوان هم اندیشی تربیتی سال 1401، خانم شیوا فتح الله زاده کارمند جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه موضوع «راهکارهای ارتقا انگیزش هویت دینی کودکان و نوجوانان» و خانم فاطمه الهی پور طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «راهکارهای تقویت پایه‌های تربیت صحیح انقلابی» به عنوان برگزیدگان این سال معرفی شدند.

همچنین از میان اساتید، خانم طاهره محقق با موضوع «راهکارهای ارتقا انگیزش هویت دینی» و خانم زاهره سادات میرجعفری با موضوع «راهکارهای ارتقا ساحت تربیت اجتماعی» به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در سال 1402، خانم نجمه اصغرزاده طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه موضوع «روش‌های تعمیق هویت دینی معلمان» یکی از برگزیدگان فراخوان هم اندیشی تربیتی بود.

هچنین موضوعات سه نفر از اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این فراخوان برگزیده شد، از جمله خانم صغری فهیمی با موضوع «روشمندسازی تعمیق هویت دینی در خانواده»، خانم فاطمه سلطان محمدی با موضوع «روشمندسازی تعمیق هویت دینی در خانواده» و خانم سمیه سلطانی با ارائه موضوع «چگونگی روشمندسازی تبلیغ و ترویج الگوهای دینداری در مساجد» منتخب این هم اندیشی بودند.

برگزیدگان برای دریافت جوایز، به اداره کل امور تربیتی، واقع در طبقه سوم ساختمان شهید مطهری مراجعه کنند.

 /uploads/images/64a4fe13830d8.jpg

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱