پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به شهردار قم

ساختمان شهرداری قم

مدیر جامعه الزهرا در پیامی روز شهرداری ها را به شهردار قم و همکاران ایشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیامی روز شهرداری ها را به دکتر سقائیان نژاد تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید غدیر، بدین‌وسیله فرارسیدن 14 تیر ماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به حضرتعالی و تمام تلاش‌گرانِ عرصه‌ی خدمات شهری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک شهرداری‌ها به‌عنوان مهم‌ترین نهاد شکل‌گیری مدیریت شهری در رسیدن به استاندارها و شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایت‌مندی مردم، نقش مهمی را ایفا می‌کنند و می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه‌ی شهر را هموار و فضای مطلوبی برای زندگی شهروندان فراهم نمایند.

امید است شهرداری قم با رویکرد دینی مذهبی با تکیه بر آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و با بکارگیری دانش روز، استعدادها و ظرفیت های ملی بتواند در جهت خدمات‌رسانی، حفظ و توسعه محیط زیست سالم و بهبود فرهنگ شهروندی موفق باشد. ان شاء الله با تدابیر حضرتعالی و همت والای مدیران، مسئولان و فعالان شهرداری قم‌ این مهم محقق خواهد شد.

جامعه‌الزهرا(علیهاالسلام) به‌عنوان بزرگ‌ترین حوزه‌ی علمیه خواهران جهان تشیع، آمادگی دارد در راستای رسالت‌ها و ماموریت‌های خود و همچنین اعتلای اسلام و قرآن، در جهت تحقق آرمان شهر شیعی _ اسلامی با آن مجموعه خدوم همکاری نماید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱