فراخوان ثبت نام دوره تربیت «کارشناس دینی–رسانه‌ای زن و خانواده» با رویکرد «جهاد تبیین»

تربیت کارشناس دینی و رسانه ای

معاون تبلیغ و امور فرهنگی  جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز ثبت نام طلاب در دوره تربیت کارشناس دینی – رسانه ای زن و خانواده با رویکرد جهاد تبیین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اهمیت بحث زن و خانواده عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در بیانات خویش از زنان فعال در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به عنوان «الگوی سوم زن مسلمان» یاد کردند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: جهت ارائه این الگو و نقش‌آفرینی زنان در عرصه تبلیغ دین نیاز است تا کارشناسان دینی رسانه ای تربیت شود تا بتوانند در سیمای ملی و فراملی با رویکرد جهاد تبیین به روشنگری پیرامون مباحث زنان و خانواده در این عرصه وارد شوند.

شریفی در ادامه به برگزاری دوره تربیت «کارشناس دینی – رسانه ای زن و خانواده» با رویکرد «جهاد تبیین» اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت‌های رسانه‌ای می‌تواند عرصه‌ای برای ارسال پیام حقیقی از سوی زن و خانواده به جهان باشد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان طلبه، فعالان رسانه ای، کنشگران و نقش آفرینان می‌توانند از 13 تیر با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه(بخش برنامه ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس حاصل نمایند .

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱