شوق دیدار مبلغان جامعه‌الزهرا(س) با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی

حس دیدار پدر/خود را فرزند رهبر انقلاب می‌دانیم/جایگاه ولایت فقیه را برای جوانان تبیین کنیم

دیدار مبلغان با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی9

طلاب و مبلغان فعال ایرانی و بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها احساس و وظایف خود را در دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بیان کردند.

 

به گزارش روابط عمومی، در آستانه ایام تبلیغی ماه محرم، جمعی از روحانیون و مبلغان حوزه‌های علمیه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت کردند.

در این میان، جمعی از مبلغان، اساتید و طلاب ایرانی و بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز حضور داشتند و به شوق دیدار با ولیّ امر  مسلمین روز چهارشنبه 21 تیر ساعت 4:30 بعد از نماز صبح در پایانه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند و در انتظار اتوبوس‌های کاروان «الی الحبیب» بودند.

طلاب و مبلغانی که از اقصی نقاط ایران و حتی از کشورهای مختلف در این جمع حضور داشتند، سرحال و پرانرژی بودند، از اینکه چند بار به دیدار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مشرف شدند و اکنون چه حس و حالی دارند، سخن می‌گفتند. برخی بانوان طلبه به همراه فرزندان کوچک خود در این کاروان حضور داشتند.

جهاد تبیین را ادامه دهیم

خانم سمانه فاطمی تبار طلبه سطح سه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به همراه فرزند پنج ماهه خود از استان آذربایجان غربی به قم آمده، در جمع منتظران بود و اظهار داشت: برای اولین بار است که به دیدار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و نائب امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌رویم.

این مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: چند روزه که فقط اشک شوق می‌ریزم و امیدوارم که لایق دیدار باشم.

وی تصریح کرد: ما باید جهاد تبیین را ادامه دهیم و با جوانانی که از دین فاصله گرفتند، ارتباط برقرار کنیم تا آینده بهتری را برای کشور رقم بزنیم.

حس دیدار پدر

خانم اولکیا محمدآوا طلبه بین الملل سطح دو جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از کشور آذربایجان که در دیدار امروز حضور داشت، گفت: حس عجیبی دارم مثل اینکه به دیدار پدرم می‌روم، با حرف نمی‌توانم احساس خود را بیان کنم.

این مبلغ بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: علاقه زیادی به رهبر انقلاب دارم، تا کنون دو بار به دیدار رهبر رفتم، اما دوست دارم که از نزدیک ایشان را ببینم.

محمدآوا بیان داشت: باور دارم که ایشان نائب امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است و می‌خواهم که برای ما و برای کل امت محمد صلّی‌الله‌علیه‌وآله دعا کند که همه ما هدایت و عاقبت بخیر شویم.

وی با تصریح بر اینکه ما باید گوش به فرمان حضرت آقا باشیم، تأکید کرد: ما باید پیام اسلام و سخنان اهل بیت علیهم‌السلام و رهبر معظم انقلاب حفظه الله را به کل جهان برسانیم تا همه بهره مند شوند.

لزوم آشنایی طلاب و مبلغان با منظومه فکری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی

سرکار خانم آمنه حسین آوا طلبه بین الملل سطح دو از کشور آذربایجان نیز در میان مبلغان حضور داشت و افزود: قرار بود ساعت چهارونیم حرکت کنیم، اما هنوز اتوبوس‌ها حرکت نکردند و من احساس می‌کنم هر چه دیرتر برویم، عقب تر می‌نشینیم و نمی توانم رهبر را از نزدیک ببنیم.

این مبلغ بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: امروز که به دیدار حضرت آقا می‌روم، حس و حال عجیبی دارم، ایشان امید زندگی ما هستند، به ویژه ما که به خاطر اسلام مهاجرت کردیم، ایشان همین که شروع به سخنرانی می‌کنند، امید در دل ما بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: هر وقت می‌بینم که غربت و یا مسئله ای من را مأیوس می‌کند، بخش شب‌های شعر ایشان را مطالعه می‌کنم و این یأس و ناراحتی از من دور می‌شود.

حسین آوا با بیان اینکه حضرت آقا از ما طلبه‌ها خیلی انتظار دارند، اگر ما به جای بیاوریم، گفت: اولین قدم این است که با منظومه فکری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی آشنا شویم، انقلاب اسلامی از همین اندیشه‌ها به وجود آمده و اگر ما این اندیشه‌ها را یاد بگیریم، باعث می‌شود که دغدغه به وجود بیاید و بتوانیم به تکلیف خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید دین خدا را یاری کنیم، حضرت آقا بر مردمی بودن حکومت تأکید می‌کنند و ما باید کاری کنیم که مردم در کنار هم باشند.

اولین وظیفه ما به عنوان طلبه، خودسازی است

خانم فرزین زهرا از کشور هندوستان، طلبه سطح سه سطح سه فقه تربیتی از جامعه المصطفی بود که در جمع حاضر حضور داشت و عنوان کرد: یک بار سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به مرقد امام رفتم، اما از نزدیک رهبر معظم انقلاب مدظله العالی را ندیدم و اولین بار است که به حسینیه می‌روم.

این طلبه بین الملل تصریح کرد: خیلی خوشحالم و نمی توانم احساس خود را بیان کنم، باور نمی کنم که خدا این سعادت را به من داده که نائب امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را  را دیدار کنم.

وی گفت: دوست دارم به رهبرم بگویم خیلی دوستت دارم، از خداوند متعال می‌خواهم که به شما طول عمر دهد و سلامت باشید.

فرزین زهرا ابراز داشت: اولین وظیفه ما به عنوان طلبه این است که خودسازی کنیم، اگر خود را بسازیم و یک آدم بد از دنیا کم شود، زمینه سازی برای ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، ما باید خود را بسازیم تا ولیّ امر مسلمین از ما راضی شود.

توصیه‌های رهبر انقلاب را در سیره عملی زندگی خود پیاده کنیم

لیلا ذوالفقاری مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدرس دانشگاه نیز از دیگر مبلغان بود که از احساس خود گفت و بیان داشت: حس و حال سفر کربلا را دارم و احساس می‌کنم به کربلا می‌روم.

این مدرس دانشگاه افزود: خوشحالم به دیدار ولیّ امر مسلمین و نائب امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌روم و از ایشان می‌خواهم که برای عاقبت بخیری همه ما دعا کند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که زیر چتر ولایت حرکت کنیم، در این عصر پرشبهه که امام‌مان در غیبت هستند، اما نائب ایشان هست و ما باید زیر چتر ایشان حرکت کنیم و توصیه‌های ایشان را در سیره عملی زندگی خود بیاوریم.

ذوالفقاری عنوان کرد: حضرت آقا از ما بصیرت می‌خواهند اینکه معارف دین را به جامعه انتقال دهیم و با همین شور و حالی که به دیدار ایشان می‌رویم، با همین شور و حال در مسیر اغنای اندیشه افراد جامعه حرکت کنیم.

خود را فرزند رهبر انقلاب می‌دانیم/ وظیفه ما عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب است

یگانه نقی آوا طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که 12 سال است که در ایران زندگی می‌کند، خاطرنشان کرد: اولین بار آقا را بیش از 10 سال پیش که به قم سفر کردند، دیده بودم، دومین بار هم در قم در دیدار طلاب بین الملل دیدم، سومین بار در سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، اما امروز برای اولین بار به حسینیه می‌روم.

این طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: انتظار نداشتم اسم من برای دیدار تأیید شود و آرزوی من بود که به دیدار ایشان بروم.

وی به بخشی از زندگی خود و مشکلاتی که در مسیر طلبگی داشته است، اشاره کرد  و گفت: رهبر انقلاب یک جمله معروف دارند که همه طلاب بین الملل با این جمله زندگی می‌کنند. حضرت آقا گفتند شما بیگانه نیستید، شما فرزندان عزیز من هستید. من در واقع خودم را هرچند لیاقت نداشته باشم، فرزند ایشان می‌دانم و ایشان را دوست دارم.

نقی آوا عنوان کرد: اگر بخواهم از حضرت آقا درخواستی داشته باشم، از ایشان می‌خواهم دعا کند که عاقبت بخیر شوم، اگر بخواهم از دل حرفی به ایشان بگویم، می‌گویم اگر جان بخواهد، جان می‌دهم؛ اگر خون بخواهد، خون می‌دهم و گوش به فرمان ایشان هستم.

این طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از ما انتظار دارد که سرباز واقعی امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشیم، خودمان را بسازیم و به گوش به فرمان ایشان باشیم.

نقی آوا اظهارداشت: باور من این است که اگر امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بین ما حضور داشت، هرچه آقا می‌گوید، نظر ایشان هم همین بود، رهبر انقلاب در همه زمینه‌ها از جمله خانواده، معیشت، شهدا و غیره سخنرانی کردند و ما وظیفه داریم عمل کنیم. امیدواریم خدا توفیق دهد که این فرمایشات رهبری را انجام دهیم.

تمام تلاش و فعالیت مبلغان در مسیر زمینه سازی ظهور است

سرکار خانم طیبه هادی طلبه سطح سه و مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز اظهار داشت: امروز روزیِ ما شد که به دیدار رهبر انقلاب مشرف شویم و توفیقی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سال‌ها است که مبلغ هستیم، یک درصد احتمال نمی دادم که قرعه به نام من بیفتد، گاهی دعا می‌کنیم خدایا کربلا نرفته نمیرم، مکه نرفته نمیرم، من هم اولین کاری که کردم خدا را شکر کردم که خداوند متعال این توفیق را به من داد که دیدار آقا نرفته نمیرم.

هادی عنوان کرد: اگر بخواهم به حضرت آقا سخنی بگویم، می‌گویم بی‌صبرانه منتظرم که پرچم انقلاب را به دست آقا بدهید.

وی با بیان اینکه حضرت آقا یک مدبر حکیم هستند و در همه عرصه‌ها و موضوعات سخنرانی داشتند، گفت: امروز طلبه‌ها وظیفه خطیر تبلیغ دین را به عهده دارند و با توجه به اینکه با مسائل دینی آشنا تر هستند، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نگاه دیگری به ما دارند و وظیفه ما سنگین تر است.

مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: امروز تمام تلاش ما این است که برای ظهور زمینه سازی کنیم که این زمینه سازی برای هر فردی یک وظیفه ای را به ارمغان می‌آورد، برای من طلبه این است که دانش آموزان را که امروز گره‌های ذهنی و شبهات فکری دارند، راهنمایی کنم و معارف دین را به زبان روز به آنها آموزش دهم تا بتوانم یک قدم در مسیر ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برداشته باشم.  

با دشمن شناسی، توکل بر خدا و برنامه دقیق و علمی وارد میدان عمل شویم/ آقا حلالم کن

سرکار خانم مریم اسماعیلی مدیر گروه مطالعات فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز اظهار داشت: دفعات زیادی به دیدار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی رفتم، اما این دیدار از توسل به شهید حاج قاسم سلیمانی و پدر و مادر حضرت آقا نصیبم شد.

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: هر بار که به دیدار مشرف می‌شوم، حس اولین دیدار است، هر چه بیشتر می‌روم، دوست دارم باز هم بروم؛ یک شوق و هیجان جديد، مثل زیارت کربلا و زیارت امام رضا علیه‌السلام؛ هر دفعه که می‌رویم انرژی می‌گیریم و روح ما تازه می‌شود.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: جایی که حضرت آقا نفس می‌کشد، تأثیر وضعی خیلی عالی بر روح آدم دارد و پرواز در ملکوت است.

وی بیان داشت: دیدار نائب امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف کم چیزی نیست، حس نورانی شدن و قرب به خدا دارد، البته با مقیاس متفاوت که خداوند متعال نصیب بنده‌ای سراپا گناه و تقصیر کرده که نشان از لطف و کرم خداوند منان است.

اسماعیلی تصریح کرد: برای اینکه حضرت آقا از ما راضی شود، باید به جای ادعا، منتظر این و آن شدن، توجیه کردن، تسویف و گاهی هراسیدن از دشمن و گاهی محافظه کار بودن، با دشمن شناسی، شناخت صحنه و عرصه، توکل بر خدا و برنامه دقیق و علمی باید به صورت قوی وارد میدان عمل شویم.

وی تأکید کرد: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از ما این است که اهل عمل باشیم، دشمن و نقشه‌های دشمن را به درستی بشناسیم، کف میدان باشیم، بین مردم و با مردم برای دین خدا کار کنیم و به هنگام وارد عرصه شویم.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: اگر بخواهم با حضرت آقا صحبت کنم می‌گویم آقا حلال کن که گاهی کم کار کردم، گاهی اصلا کار نکردم و باعث شدم شما وارد میدان شوید؛ آقا حلال کن که معنای ولایت را نفهمیدم و خوب سربازی نکردم.

سخت ترین آزمون، آزمون ولایت است

سرکار خانم خدیجه گنجی پور از طلاب مکتب حضرت رقیه مشهد که در جمع مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود، عنوان کرد: از سال 80 به عنوان مبلغ و مدرس فعالیت داشتم و در عرصه‌های مختلف جهادی حضور داشتم. اما امروز برای اولین بار به دیدار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نائل شدم.

این بانوی مبلغ افزود: شب گذشته اصلا نخوابیدیم و مستقیم از راه آهن به سمت حسینیه رفتیم و تا صبح منتظر ماندیم تا زمان ملاقات فرا برسد.

گنجی پور بیان داشت: اگر حضرت آقا را از نزدیک ببینم، می‌گویم «از شما به یک اشارت از ما به سر دویدن؛ ما منتظریم پرچم را به دست صاحب آن برسانید».

وی تصریح کرد: سخت ترین آزمون، آزمون ولایت است، بنابراین ما باید در مسیر دقت کنیم قدم به قدم پشت رهبر باشیم، افراط و تفریط نکنیم و زاویه دار نشویم. به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، راه عاقبت بخیری، اطاعت از ولیّ فقیه است. 

این بانوی مبلغ تأکید کرد: با توجه به فتنه‌های اخیر و کید دشمنان باید بین مردم محبوبیت ایجاد کنیم، جایگاه روحانیت را به مردم نشان دهیم، اگر قول ما با عمل مان یکی باشد، مقبولیت ایجاد می‌شود.

لزوم توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف

سرکار خانم سمیه سپهری مسئول کانون استان یزد و طلبه سطح دو جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که برای اولین بار مشرف شده است، عنوان کرد: روز عید غدیر به من اطلاع دادند که ثبت نام من برای دیدار رهبری تأیید شده و این پیام، بزرگترین عیدی بود که دریافت کردم.

وی افزود: تا چند روز لحظه شماری می‌کردم که وقت دیدار فرا برسد. تا کنون توفیق نداشتیم و بعد از سال‌ها انتظار موفق شدم حضرت آقا را از نزدیک ببینم.

وی یادآور شد: بیش از 10 سال فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی دارم، اما تاکنون زمینه دیدار فراهم نشده بود که از مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ممنونم که زمینه را برای این دیدار فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: آن لحظه که آقا آمدند، حس و حال خیلی عجیبی داشتم، خیلی لحظه شیرینی بود. نورانیت و صفایی که حضرت آقا داشتند، قابل حس بود.

وی تصریح کرد: امروز تبلیغ صحیح دین حرف اول را می‌زند و ما بانوان طلبه باید به سخنان حضرت آقا درباره فرزندآوری، خانوده، جهاد تبیین و غیره نیز توجه ویژه داشته باشیم.

هیچ درخواستی از حضرت آقا ندارم/بهترین عیدی و هدیه تولد/ جایگاه ولایت فقیه را برای جوانان تبیین کنیم

سرکار خانم عصمت قبیتی فارغ التحصیل سطح سه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و طلبه سطح چهار تفسیر تطبیقی حوزه علمیه اهواز که برای اولین بار به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف شده است، گفت: 61 سال سن دارم اما برای اولین بار به دیدار حضرت آقا رفتم.

استاد حوزه علمیه اهواز ادامه داد: مشهد بودم که پیام ثبت نام دیدار رهبری را دریافت کردم، اصلا باور نمی کردم، حرم امام رضا علیه‌السلام رفتم و آنجا ثبت نام کردم، بیش از سی سال انتظار کشیدم تا امروز توفیق دیدار نصیب ما شد.

قبیتی اضافه کرد: شب عید غدیر، سالروز تولدم هست و روز عید غدیر نام من برای دیدار با حضرت آقا تأیید شد که بهترین عیدی و هدیه تولدم بود.

وی تصریح کرد: هیچ درخواستی از حضرت آقا ندارم، فقط می‌گویم: «سایه ات از سرماکم نشود رهبر ما/ جانم فدای رهبر؛ هرچه باقیمانده عمر من است، برای شما باشد».

مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به عنوان معلم دبیرستان و استاد حوزه فعالیت دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره تبلیغ صحیح، بیاناتی فرمودند که ما باید در این عرصه فعالیت کنیم.

قبیتی افزود: امروز دشمن بر عقاید و تفکر جوانان ما کار می‌کند، دنیا بدون اسلحه و بدون هیچ وسیله ای، جوانان ما را دین گریز کرده است، بنا براین ما باید رهبر انقلاب را به جوانان خود بشناسانیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نائب امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، تصریح کرد: ما باید برای جوانان، جایگاه ولایت فقیه را تبیین کنیم. ما باید با صبر و شکیبایی و اخلاق نیکو با جوانان ارتباط بگیریم، به روشنگری بپردازیم و معارف دینی را برای آنها تبیین کنیم که قطعا تأثیرگذار خواهد بود.

مبلغ و فارغ التحصیل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: از همه مسئولان قدردانی می‌کنیم که برنامه دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی را برای مبلغان و بانوان فعال در عرصه‌های مختلف را فراهم کردند.

لزوم تجهیز طلاب به علوم روز و فعالیت در عرصه تبلیغ نوین

خانم زهرا زارع طلبه سطح دو غیرحضوری از اصفهان نیز از دیگر مبلغان حاضر در این دیدار بود که اظهار داشت: اولین بار، ایام فاطمیه به صورت خانوادگی رفتیم، اما حسینیه پر شده بود و نتوانستم از نزدیک حضرت آقا را ببینم، اما امروز برای اولین بار در حسینیه حضور یافتند و آقا را ملاقات کردم.

طلبه و مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی دارای جذبه معنوی هستند و ما مجذوب شخصیت ایشان شده بودیم، به طوریکه این حس معنوی را به تک تک طلاب انتقال می‌دادند.

زارع تصریح کرد: ما امروز لشکری از طلاب بودیم که رفته بودیم گرد سید علی خامنه ای بگردیم و تجدید بیعت داشته باشیم و بگوییم ما آماده ایم.

وی خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب حفظه الله بر کلیدواژه تبلیغ خیلی تأکید کردند، ایشان درباره ایجاد کانون‌های تبلیغ گفتند که از الان شروع کنید تا پنج سال آینده دستاوردهای آن را بیینیم؛ من فکر می‌کنم که آنچه مدنظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، روش تبلیغ سنتی، منبر و ... نیست، بلکه طلاب باید خود را به علوم روز مجهز کنند و تبلیغ نوین داشته باشند.

طلبه و مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به فعالیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در عرصه تبلیغ نوین، گفت: بنا به فرموده حضرت آقا ما باید مفاهیم و معارف اسلامی را در قالب گزاره‌های کوتاه هشتگ‌سازی کرده و به سراسر دنیا منتقل کنیم.

زارع در پایان گفت: دوست دارم که حضرت آقا برای ما دعای عاقبت بخیری داشته باشند و در جایی که از ما انتظار دارند، وارد شویم و انجام وظیفه کنیم.

فضای حوزه را قدر بدانیم/ نظام فکری دشمن را به چالش بکشیم

خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، بیان داشت: حس و حال عجیبی دارم، مثل ماهی که بیرون آب افتاده و بال بال می‌زند و ساعت‌هایی را در آب می‌رود و دوباره بیرون می‌آید، امیدوارم این دیدار قسمت همه شود و این حس را تجربه کنند.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: امروز پس از دیدار با حضرت آقا، پُر از انرژی معنوی و پُر از نیرو برای شروع دوباره هستیم برای اینکه به فرمایشات آقا لبیک بگوییم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در ابتدای سخنان خود گفتند آرزوی من این است که در جمع نورانی طلاب باشم، ایشان در دوران دوم ریاست جمهوری به حضرت امام گفتند که دوست دارم به قم بروم، حضرت امام گفته بودند که من هم دوست دارم به قم بروم؛ بنابراین این فضایی که در آن هستیم، قدر بدانیم؛ این فضا مورد عنایت اهل بیت علیهم‌السلام و امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است و قدر دانستن به این است که از فرصت‌هایی که داریم به درستی استفاده کنیم.

یوسفی افزود: امروز حضرت آقا برای ما برنامه چیدند و شرح وظایفی را ابلاغ کردند. عرصه تبلیغ عرصه مهم و اولویتی که باید به آن بپردازیم و برای اینکه به این اولویت بپردازیم، اول باید تجهیز علمی قوی شویم.

وی ادامه داد: مخاطب‌شناسی که رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی تأکید کردند، باید مناسب با مقتضا و نیاز امروز باشد، آن حالت تهاجمی که تأکید کردند، نه تنها به شبهات پاسخ دهیم، بلکه خودمان مبانی دشمن را زیر سوال ببریم نظام فکری آنها را به چالش بکشیم.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: ما باید مشکلاتی که ممکن است در آینده ایجاد شود، رصد کنیم و از الان آماده باشیم و پاسخ دهیم و مانع ایجاد آن مشکل شویم.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱