اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

آغاز ثبت نام دوره عالی فقه و اصول ویژه داوطلبان ایرانی

دوره عالی فقه

ثبت نام دوره عالی فقه و اصول در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ویژه داوطلبان ایرانی دارای مدرک تحصیلی سطح چهار حوزه‌های علمیه در رشته فقه و اصول و یا گرایش فقه خانواده آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، دوره عالی فقه و اصول به عنوان چهارمين مقطع تحصیلی در جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه داوطلبان دارای مدرک سطح چهار حوزه‌های علمیه در رشته فقه و اصول و یا گرایش فقه خانواده (از جامعه الزهرا علیهاالسلام یا مراکز مدیریت قم و خراسان) است.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره، ابتدا دفترچه راهنما را به طور کامل و دقیق مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط، نسبت به خرید کارت ثبت نام اقدام کنند. سپس با استفاده از اطلاعات کارت ثبت نام، از طریق سامانه ثبت نام دوره عالی فقه و اصول به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/news/view?id=210 برای ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

توجه 1: عدم دریافت کد رهگیری به معنای ناقص بودن ثبت نام شماست و در صورت عدم تکمیل ثبت نام و عدم اخذ کد مذکور، امکان پذیرش شما وجود نخواهد داشت.

توجه 2: داوطبانی که در سال آخر سطح چهار مشغول به تحصیل بوده یا واحدهای درسی را به پایان رسانده ولی از پایان نامه خود دفاع نکرده اند، لازم است فرم معدلی را که لینک آن در ذیل قرار گرفته، دریافت و نسخه تکمیل شده آن را به جای مدرک یا گواهی تحصیلی ارسال نمایند.

آن دسته از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام که امکان مراجعه به اداره کل خدمات آموزش را برای تکمیل قسمت «ب» فرم مذکور ندارند، می‌توانند قسمت «الف» آن را تکمیل کرده و آن را به آدرس جامعه الزهرا علیهاالسلام، اداره کل خدمات آموزش پست کنند تا روند تکمیل و تأیید فرم کامل شود.

همچنین درخواستی مبنی بر دریافت اسکن فرم تکمیل شده از «ارسال و پیگیری درخواستها» به سنجش و پذیرش ارسال نموده تا اسکن فرم مذکور برای داوطلب ارسال شود.

 جهت ثبت نام در دوره عالی فقه این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱