ارائه و داوری بوم‌های ایده پردازی در آخرین روز اردوی «راه روشن2»

راه روشن ارائه بوم های ایده پردازی3

گروه‌های شرکت کننده در اردوی کوتاه مدت «راه روشن2» به ارائه بوم‌های ایده پردازی خود پرداختند که مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در چهارمین و آخرین روز اردوی کوتاه مدت «راه روشن2» که اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است، گروه‌ها به ارائه بوم ایده پردازی پرداختند و آثار ارائه شده توسط داوران ارزیابی شد.

در این اردو که 150 طلبه ورودی خوابگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشتند، کارگاه‌های آموزش حل مسئله، روش حل مسئله، سنجش راه حل، تکمیل بوم ایده پردازی و غیره برگزار شد و شرکت کنندگان با این تکنیک آشنا شدند.

در نخستین روز این اردو، 10 گروه 15 نفره از طلاب ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل شد که هر یک از گروه‌ها با راهنمایی یک استاد راهبر، یک استاد رهیار و یک طلبه همیار یک مسئله را انتخاب کرده و به تکمیل بوم ایده پردازی پرداختند.

شرکت کنندگان در روز پایانی اردو به ارائه آثار خود پرداختند و توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

خانم اشرف السادات ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، خانم سیده زهرا حسینی مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم فهیمه نیک زاد مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان داوران این رویداد حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه که بعداز ظهر روز جمعه 23 تیر برگزار می‌شود، به ارائه کنندگان بهترین بوم ایده پردازی جوایزی اهدا می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱