اکنون بر ماست تا در برابر یزید زمان قیام کنیم ...

کربلا

مدیر جامعه الزهرا در بیانیه ای با تسلیت ایام عاشورا و تاسوعای حسینی آورده است: حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران باوفایش در مقابل کفر و نفاق و تزویر صف آرایی کردند و با اهدای خون خود پای نهال اسلام بزرگ ترین معامله هستی را با خدای خود رقم زدند، معامله ای که امام حسین علیه السلام را ثارالله و وجودش را کشتی نجات بشر کرد و سفره ای گسترانید به پهنای هستی تا هر کس بر اساس ظرفیتش از آن بهره ای ببرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا چنان در طول تاریخ امتداد یافته و می یابد که هر سال در جان جامعه روحی تازه می دمد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می سازد.

حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران باوفایش در مقابل کفر و نفاق و تزویر صف آرایی کردند و با اهدای خون خود پای نهال اسلام بزرگ ترین معامله هستی را با خدای خود رقم زدند، معامله ای که امام حسین علیه السلام را ثارالله و وجودش را کشتی نجات بشر کرد و سفره ای گسترانید به پهنای هستی تا هر کس بر اساس ظرفیتش  از آن بهره ای ببرد.

خوشا آنان که با درک این خیر کثیر و پا گذاشتن بر امیال دنیوی و ترجیح ندادن منفعت های شخصی بر امر معصوم(ع)، دلی آرام، قلبی مطمئن، روحی شاد و ضمیری‏‎ ‎‏امیدوار می یابند و بار سفر خود را می بندند که از عاشقان کوی امام حسین علیه السلام جز این انتظار نیست.

مصیبت امام حسین علیه السلام بی ذکر حضرت زینب علیهاالسلام بسان حنجره ای بی صداست، مگر می توان از امام حسین(ع) گفت و گریست و پیام آور او را، قافله سالار دوران غربت و اسارت و منادی مظلومیت او را نادیده گرفت.

حضرت امام حسین(ع) با لبی عطشان قطعه قطعه شد و حضرت زینب علیهاالسلام بزرگترین مصیبت تاریخ بشر را تحمل کرد تا دین احیا شود و شد. اکنون بر ماست تا در برابر یزید زمان قیام کنیم، ابن زیاد نفسمان را زمین بزنیم تا شمر وجودمان، آزادگی و شرافت و حیثیتمان را در گودال شهوات سر نبرد. گوش به فرمان مقتدایمان باشیم تا عمر سعدهای زمان، شرافت زیست اجتماعی مان را به گندم بزک کرده فریب خوردگان غرب پرست نفروشند و مقاومت را به عنوان بزرگترین درس تاریخی عاشورا سرمشق راه‌مان قرار دهیم تا ظهور حجت (عج) و حکومت جهانی منتقم آل علی(ع) را درک کنیم. ان شاءالله

سیده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱