آغاز ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا(س)

دوره تربیت مدرس - Copy

فراخوان ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس ویژه طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حدّأقل مدرک تحصیلی سطح سه و طلاب مشغول به نگارش رساله علمی سطح ۴ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده فاطمه رسولی موسوی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: معاونت آموزش و تربیت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد و توانمندسازی آنان برای تدریس در موضوعات مختلف علمی، آشنایی آنان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس و همچنین تأمین مدرّس برای تدریس در سطوح مختلف تحصیلی، پنجمین دوره تربیت مدرس را برگزار می‌کند.

مدیر کل امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حدّأقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

رسولی موسوی یادآور شد: طلاب فارغ‌التحصیل مقطع سطح ۴ و طلابی که مشغول نگارش پایان‌نامه مقطع سطح ۴ هستند، نیز می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی با بیان‌ اینکه زمان ثبت‌نام در پنجمین دوره تربیت مدرس از روز چهارشنبه 18 مرداد  آغاز شد و تا 27 مرداد 1402 ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر کل امور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان توصیه کرد: بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام، دفترچه راهنمای پذیرش دوره پنجمین تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه کامل، نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش دوره پنجمین تربیت مدرس 

تصویر خبر

دوره تربیت مدرس

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱