ورود کاروان زیارتی همپای قافله7 به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

کاروان همپای قافله بازگشت

کاروان همپای قافله7 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از 10 روز سفر زیارتی عتبات عالیات و حضور در پیاده روی اربعین حسینی به میهن اسلامی بازگشت.

به گزارش روابط عمومی، کاروان همپای قافله 7 پس از ۱۰ روز حضور در سفر زیارتی عتبات عالیات و شرکت در همایش عظیم اربعین حسینی وارد ایران شد.

بیش از 313 بانوی طلبه ایرانی و بین‌الملل به همراه اساتید و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این کاروان حضور داشتند.

اعضای کاروان در ابتدای سفر و پس از ورود به کشور عراق در مدرسه علمیه آیت الله حکیم و در جوار حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در نجف اشرف مستقر شدند.

زائران حسینی در سومین روز سفر اربعین حسینی به زیارت حرم مطهر امامین عسکریین علیهم‌السلام در سامرا و پس از آن حرم مطهر امامین جوادین علیهما السلام در کاظمین مشرف شدند.

طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نجف اشرف، ضمن زیارت حرم مطهر امام علی علیه‌السلام در مسجد حنانه، مرقد مطهر جناب کمیل و وادی السلام حضور یافتند.

 زائران حسینی در پنجمین شب این سفر معنوی، نجف اشرف را به قصد حضور در همایش عظیم پیاده روی اربعین ترک کردند و پیاده روی اربعین حسینی را به مقصد کربلای معلی آغاز نمودند.

اعضای کاروان همپای قافله 7 پس از سه روز پیاده روی با پاهای مجروح و دل‌های شکسته وارد کربلای معلی شدند و روز پنجشنبه 9 شهریور و شب زیارتی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در بین الحرمین و حرمین شریفین حضور یافتند.

اعضای کاروان همپای قافله 7 پس از 10 روز سفر معنوی و زیارتی، روز گذشته از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی شدند و امروز یکشنبه 12 شهریور با ورود به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مورد استقبال خانواده‌ها و کارمندان مجموعه قرار گرفتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱