پیام مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مسئولان و اعضای کاروان همپای قافله7

همپای قافله 7

 سرکار خانم برقعی در پیامی، از تلاش‌های خالصانه، مشفقانه و زحمات شبانه‌روزی مسئولان و دست‌اندرکاران کاروان همپای قافله 7 قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که امسال نیز در کاروان همپای قافله 7 همراه با طلاب، اساتید و کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در همایش جهانی پیاده روی اربعین حسینی حضور یافته است، با صدور پیامی از همه اعضای این کاروان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

امام صادق علیه‌السلام: «مَنْ زَارَ الْحُسَیْنَ(علیه السلام) مِنْ شِیعَتِنَا لَمْ یَرْجِعْ حَتَّی یُغْفَرَ لَهُ کُلُّ ذَنْبٍ وَ یُکْتَبَ لَهُ بِکُلِّ خُطْوَةٍ خَطَاهَا وَ کُلِّ یَدٍ رَفَعَتْهَا دَابَّتُهُ أَلْفُ حَسَنَةٍ وَ مُحِیَ عَنْهُ أَلْفُ سَیِّئَةٍ وَ تُرْفَعُ لَهُ أَلْفُ دَرَجَةٍ؛ کسی که از شیعیان ما بوده و امام حسین علیه السّلام را زیارت کند، از زیارت برنگشته، مگر آنکه تمام گناهانش آمرزیده می‌شود و برای هر قدمی که برمی‌دارد و هر دستی که بالا می‌رود و مرکبش را حرکت داده و می‌راند، هزار حسنه ثبت شده و هزار گناه محو گشته و هزار درجه مرتبه اش بالا می‌رود».

مدیران و خادمان محترم کاروان هم پای قافله ۷ (زید عزّهم)

سلام علیکم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عزاداری‌ها و عرض خدا قوت خدمت تمامی همکاران ارجمند به ویژه معاون محترم منابع انسانی وپشتیبانی جناب آقای حدادی فام؛

بدون تردید عاشورا مظهر بیداری فطرت پاک و خداجوی انسان بود که با خون سرخ امام حسین علیه السلام، پژواک توحیدی خود را در سراسر عالم طنین افکن کرد و پس از گذشت قرن‌ها و در مراسم جهانی پیاده روی اربعین جوششی طوفانی یافت و حقانیت عاشورا و کربلا را اثبات نمود.

اکنون که با تأییدات الهی و تحت عنایات و توجهات اهل بیت علیهم‌السلام و با تلاش و پشتکار بی‌نظیرتان، شاهد برپایی و حضور تعداد معتنابهی از طلاب، اساتید و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در والاترین اجتماع عظیم جهان تشیع هستیم، خداوند متعال را  بر این نعمت بزرگ شاکرم و  سپاسگزار ائمه اطهار علیهم‌السلام به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین سلام‌الله‌علیه هستم.

برخود فرض می‌دانم از تلاش‌های خالصانه، مشفقانه و زحمات شبانه‌روزی همه عزیزان و دست‌اندرکاران قدردانی و سپاسگزاری نمایم. توفیق هرچه بیشتر همگان در این راه پرفیض، معنوی و خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱