از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد:

آغاز ثبت نام دوره‌های تخصصی و عمومی قرآنی و حدیثی

قرآن و حدیث

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره‌های تخصصی وعمومی قرآنی وحدیثی برای ترم پاییز1402  خبرداد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن و حدیث ویژه علاقه مندان آموزش معارف قرآنی و حدیثی، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا 15 مهر است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: اداره قرآن و حدیث این معاونت با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌ افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های حضوری و آنلاین تربیت مربی و مروج قرآنی حدیثی را برنامه‌ریزی کرده و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

 شریفی ادامه داد: دوره‌های «تخصصی» اداره قرآن و حدیث شامل  مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، تربیت مروج ‌نهج‌البلاغه و تربیت مروج صحیفه سجادیه و تربیت مربی قرآنی کودک است.

وی اضافه کرد: دوره‌های عمومی اعم از کارگاه‌های حفظ قرآن، تجوید، ترتیل، دعا خوانی، معارف نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و غیره توسط کارشناسان قرآنی در مدارس و مراکز تخصصی با نظارت اداره قرآن وحدیث انجام می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: طلاب علاقه مند به شرکت در دوره‌های عمومی جهت کسب اطلاع از جزئیات این دوره‌ها به کارشناسان قرآنی مدارس خود مراجعه کنند.

شریفی خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق مراجعه به لینک http://forms.jz.ac.ir/f_85/ تا 15 مهر انجام می‌شود و شروع دوره‌ها بعد ازبه نصاب رسیدن هر کلاس است که تاریخ دقیق آغاز آنها پس از انجام ثبت‌ نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز ۸ تا ۱۲: ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸ -۳۲۱۱۲۵۴۸

 تصویر خبر

فراخوان پاییز 110

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱