مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

توجه به معنویت و ارتقای علمی طلاب در رویداد آموزشی تربیتی

خانم سبحانی

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این رویداد بحث معنویت و ارتقای علمی طلاب مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فرزانه سبحانی در مراسم اختتامیه نخستین روز رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که ویژه بانوان طلبه و با موضوع «شیوه‌های یادگیری کارآمد در علوم حوزوی» برگزار شد، عنوان کرد: جهت برگزاری این رویداد، پویش «پرسش تحول آفرین» در قالب ارائه «بهترین پرسش»، «بهترین ایده» و «بهترین طرح» راه اندازی شد و اساتید و طلاب در حیطه آموزش و تربیت طرح‌ها و ایده‌های خود را پیشنهاد دادند و در نهایت موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» برای دومین رویداد آموزشی تربیتی انتخاب شد.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: در این رویداد بحث معنویت و ارتقای علمی طلاب مورد توجه قرار گرفت.

سبحانی افزود: ما در این رویداد سعی کردیم اساتید مجرب را به پیش رویداد دعوت کنیم و پس از آن، گروه هایی تشکیل شد و اساتید همیار در کنار گروه ها حضور داشتند و در طول سه ماه به فعالیت پرداخته و در نهایت آثار خود را در رویداد آموزشی تربیتی ارائه دادند که در دو مرحله داوری و آثار برگزیده اعلام شد. 

وی بیان داشت: در نخستین روز رویداد آموزشی تربیتی، 8 گروه به ارائه آثار خود پرداختند که امید است در پسارویداد به این موضوعات پرداخته شود.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان از همه مسئولان، اساتید و طلاب که در برگزاری رویداد مشارکت فعال داشتند، قدردانی کرد و اظهار داشت: امید است تمام این زحمات مورد مرضی حضرت زهرا سلام الله علیها بوده و در ادامه مسیر و در پسا رویداد، دعای حضرت ولیّ عصر عجّل الله تعالی فرجه الشّریف بدرقه راه همه شرکت کنندگان و مسئولان باشد. 

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱