حضور پرشکوه اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(س) در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

راهپیمایی 13 آبان 5

اساتید و بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچون مردم ولایتمدار و انقلابی در این راهپیمایی، حضور پرشور داشتند.

به گزارش روابط عمومی، راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و استکبار ستیزی با حضور باشکوه مردم مؤمن و انقلابی به ویژه طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان در اقصی نقاط ایران از جمله شهر مقدس قم برگزار شد و اساتید و بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این راهپیمایی حضور پرشور داشتند.

پیش از آغاز راهپیمایی، بیش از هزار نفر از اساتید و بانوان طلبه جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از پایانه جامعه الزهرا سلام الله علیها به سمت مصلای قدس حرکت کردند.

با توجه به کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رسیدن هزاران زن و کودک، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حال و هوای دیگری داشت و شرکت کنندگان با مردم فلسطین اظهار همدردی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالیکه پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله را در دست داشتند، از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها حرکت کردند.

خانواده جامعه الزهرا سلام الله علیها همراه با اقشارمختلف مردم قم، شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة»، «فلسطین پیروز است/اسرائیل نابود است»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و  «یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون» سر دادند و جنایت های وحشیانیه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

سیزده آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران از روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ این روز (۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸) نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت الهی شد و به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعتی معجزه آسا داد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱