تقدیر جامعه الزهرا از پرستاران بیمارستان علی بن ابیطالب در روز پرستار

تقدیر از پرستاران

معاون تبلیغ و امور فرهنگی و کارکنان این معاونت به نیابت از مدیر محترم جامعه الزهرا با حضور در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام ضمن تبریک روز پرستار به کادر درمانی، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام به همراه مدیران کل و کارکنان این معاونت صبح امروز و همزمان با سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب علیهاالسلام به نمایندگی از طرف مدیر محترم جامعه الزهراء با حضور در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام ضمن ابلاغ سلام، احترام و تبریک مدیر، لوح سپاسی از جانب مدیریت جامعه، محضر تلاشگران عرصه سلامت تقدیم کردند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی با تبریک روز پرستار و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سلامت که شمار فراوانی از آنها از پرستاران زحمتکش مراکز درمانی بودند، فعالیت در این عرصه را که نیازمند صبر و تخصص است نوعی جهاد معرفی کرد.

در بخشی از لوح اهدایی مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها به پرستاران آمده است: «إِنَّ لِلَّهِ عِبَادَاً فِي الْأَرْضِ يَسْعَوْنَ فِي حَوَائِجِ النَّاسِ هُمُ الْآمِنُونَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ، همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت در امان هستند. (امام کاظم علیه السلام، کافی، ج۲، ص۱۹۷)

آنان که با روح بلند و مناعت طبع، بادل پر محبت و دستانی گشاده، همنوعان خود را بیش از خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران به ارمغان می آورند؛ به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند.

نسیم رضایت خداوند گوارای وجودتان. 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱