فراخوان ثبت نام «برنامه کوثر» استعدادهای برتر سطح دو

برنامه کوثر 3

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان ثبت نام «برنامه کوثر» استعدادهای برتر سطح دو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه غیور بابایی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دفتر تحصیلات عمومی در قالب «برنامه کوثر» در راستای پرورش استعدادهای برتر از میان طلاب سطح دو واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام استعدادهای برتر سطح دو را در سال ۱۴۰۲ شرط سنی و معدل کل بالای۱۸ بیان کرد.

غیور بابایی بیان داشت: در «برنامه کوثر»، پس از شناسایی طلاب مستعد طبق راهکارهای از پیش تعیین‌شده، آموزش این عده، در قالب برنامه‌ای اختصاصی تعریف و اجرا می‌شود.

وی افزود: در این برنامه آموزشی، دروس به ‌صورت کاربردی و پژوهش‌محور ارائه‌شده و مجریان برنامه با انتخاب اساتید ممتاز در هر درس و الزام طلاب به فعالیت‌های علمی از جمله مباحثه، نشست و کارگاه‌ها، آنان را در مسیر نیل به اهداف متعالی آموزش سوق می‌دهند.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: استفاده از فرصت تابستان جهت گذراندن برخی دروس آموزشی، دوره های فوق برنامه از دیگر برنامه‌های این طرح است.

وی در ادامه به امتیازات این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از طرح‌ها و ایده‌های طلاب، عضویت در مرکز استعدادهای برتر حوزه و بنیاد ملی نخبگان حوزه بدون آزمون ورودی، اولویت در جذب به عنوان استادیار، همیارتربیت و همیار پژوهش، اولویت در اعزام مبلغ در صورت کسب توانمندی‌های لازم، اولویت در چاپ آثار پژوهشی و غیره از امتیازات ویژه حضور در این برنامه است.

غیوربابایی در پایان یادآور شد: طلاب سطح دو می‌توانند پس از مطالعه دفترچه شناسایی استعدادهای برتر از‌ تاریخ 5 تا 15 آذر۱۴۰۲ با مراجعه به لینک http://forms.jz.ac.ir/f_129 ثبت نام کنند.

تلفن تماس: ۳۲۱۱۲۴۱۸-۳۲۱۱۲۶۰۹

دانلود دفترچه شناسایی «برنامه کوثر» استعدادهای برتر سطح دو

تصویر خبر

برنامه کوثر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱