در جلسه شورای معاونان جامعه‌الزهرا(س) مطرح شد:

گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا(س)

حجت الاسلام اندیشه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه در جلسه شورای معاونان به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی، صدوهشتادوسومین جلسه شورای معاونان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور مسئولان بخش های علمی، اجرایی و اداری دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این دبیرخانه ارائه داد.

وی ضمن تشکر از تلاشهای خالصانه دبیران محترم در مجموعه دبیرخانه و همکاری معاونین و مدیران ارشد جامعه الزهراء اظهار داشت ان شاءالله به میمنت میلاد حضرت امام محمد باقر علیه السلام در اولین روز ماه رجب المرجب کار عملیاتی برنامه ها و طرح های دبیرخانه با انتشار پوستر و فرخوان های مربوطه و جلب مشارکت حداکثری طلاب، دانش آموختگان، اساتید، مربیان، دانشجویان، دانش آموزان ، کارکنان و سایر اعضای خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز خواهد شد.

ایجاد موج‌آفرینی جهت برگزاری رویداد گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

در ابتدای این جلسه، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اهمیت جدول زمان بندی فعالیت‌های دبیرخانه، تصریح کرد: تلاش دبیرخانه این باشد که از ظرفیت همه خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در برگزاری این مراسم استفاده شود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در رویداد گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باید یک موج آفرینی در مجموعه ایجاد شود و همه بخش‌ها و ظرفیت‌ها به ویژه طلاب و تشکل‌های طلبگی، دانشجویی و دانش آموزی در برگزاری این رویداد، مشارکت فعال داشته باشند.

خانم برقعی همچنین بر ارتباط با اثرگذاران در تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مدیران و مسئولان کشوری وابسته به مجموعه و مبلغان و دانش آموختگان موفق تأکید کرد.

گزارشی از عملکرد دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه در این جلسه به فعالیت‌های این دبیرخانه تاکنون اشاره کرد و گفت: در ابتدا، دستورالعمل دبیرخانه شامل اهداف، سیاست ها، ساختار، شرح وظایف و غیره تدوین و برای تصویب خواهی به مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ارسال شد.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تشکیل جلسات اعضای شورای راهبری دبیرخانه جهت تعیین ساختار نهایی کمیته‌های زیرمجموعه اشاره کرد و گفت: طی جلسات و پیگیری ها، دو کمیته علمی و اجرایی دارای 8 کمیته در حوزه‌های مختلف دانشی، عملکردی، ارتباطات، نشر، رسانه و فضای مجازی، امور نمایشگاه‌ها و مراسم تشکیل و راه اندازی شدند که برای پیشبرد اقدامات از همه بخش های جامعه الزهراء استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقداماتی جهت تجمیع محتواهای مکتوب و غیرمکتوب در طول چهل سال و هویت دادن به آن به عنوان اسناد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صورت گرفته و اسنادی جمع آوری شده تا در جهت معرفی وضعیت موجود،    وضعیت سنجی و ارائه سیر تطور سازمانی در عرصه های مختلف محتوایی، ساختاری و عملکردی و همچنین آینده نگری، پیش بینی و بررسی تحولات پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: اعلام فراخوان تجربه نگاری از حضور در این مجموعه از دیگر برنامه‌ریزی‌های این دبیرخانه است که پوستر این فراخوان به زودی رونمایی می‌شود و خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند تجربه‌های خود را از حضور در این مجموعه، برای ما ارسال کنند.

وی اضافه کرد: فراخوان عکس و اسناد خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و فرخوان ارسال آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از دیگر فراخوان‌های در دستور کار دبیرخانه است که در اجلاسیه پایانی، آثار برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱